Voi Truuly, tsemppihalaus, mullahan sama tilanne, perjantaina meen uudestaan ultraan, toivottavasti saa mielenrauhan sieltä.. <3
Mä oon tänään taas googlannut kun tuli ihan hirveä aurallinen migreeni ja jotenkin siinä menin niin töttöröö et otin Buranaa no, laattasin kyllä tunti sen jälkeen mut nyt on kauhea syytös pään sisällä et jos nyt se burana jotain tekikin?
Mä oon syönyt vähän rautaa jo nyt, kun syön sitä ferrofolc mama vitskua, mut katsoin että siinä on varsin vähän rautaa, js kun on nimenomaan raskaanaoleville niin eiköhän siinä ole huomioitu turvalliset rajat? Mulla on hb ok mut punasolujen tilavuus ym oli alle viitearvojen, joten hb tullee romahtamaan jossain vaiheessa, niin jos se nyt ei ihan rytinällä menisi? Viime synnytyksen jälkeen hb oli vain 84...
Sirppis + Höpö 7+2
Eikös Burana ole nykyisin vapautettu ihan virallisesti pannasta raskauden kahdella ekalla kolmanneksella? Ainoastaan viimeisellä komanneksella ei suositella... Vapauta itsesi syytöksistä, tuskin olisivat uusineet ohjetta, jos ei olisi varmasti turvallista!