@saaruska86 itseasiassa mietin tota just eilen illalla, vaikkei mistään plussaamisesta vielä ollut tietoakaan
Hei tiekkö mulle tuli nyt pieni kutina siitä että me tiietään toisemme. Laitan sulle viestiäMoikka! Täällä plussat tänään ja heti oli pakko tulla etsimään marraskuisten ryhmä. Meillä on ennestään lapset 1/13, 4/14 ja 7/16. Ja nyt neljännelläkin kerralla tää on vaan ihan yhtä jännittävää. Arvasin raskauden jo pari päivää sitten, kun alavatsalla tuntui vihlaisuja. Samat ensioireet ollut jokaisesta. Luottavaisin mielin oon, varmaan vähän liiankin. Mutta olen myös kiinnostunut facebook-ryhmään liittymisestä. Tykkään kirjoitella ennemmin siellä, kuin täällä nimettömänä.
Toivottavasti nämä pienet pysyy meidän kaikkien matkassa mukana
Äitiyspakkaus piti heti eilen kurkata tun tuli julki. Jos tyttölupaus tulisi niin pakkauksen haluan mutta jos poikaa lupaillaan niin taidan ottaa rahana. Nuorimman (pojan) jäljiltä kaikki tallessa niin pojalle ei tarvitsisi mitään hankkia. Toki varmasti tulisi pieniä vaatteita hankittua mutta ei tarvitseHuh hah hei! Nyt on kevyt ellotus saavuttanut meikäläisenkin. Vielä ei sellaista kunnon pahaa oloa ole, mutta sellainen pienen pieni paha olo on päällänsä koko ajan. Mulla on vielä päällä pitkittynyt flunssa, joten en tiedä mitkä oireista ovat sen aiheuttamia. Väsymystä on kanssa aika lailla.
No se omasta navasta. Kiva saada muita odottajia listoille mukaan. En mitenkään hätiköi, mutta mitä aiotte tehdä äitiyspakkauksen kanssa? Me ollaan säästetty esikoiselta kaikki, mutta tuo uusi pakkaus oli kyllä tosi kivan näköinen. Pitäistkö se ottaa vai sitten se raha? Mitä te muut meinaatte tehdä?
Hyvää naistenpäivää!
Liidu viikoilla 5+6
Kiitos vinkistä!Marraskuisten ryhmään fb:ssä pääsee mukaan laittamalla Saaruskalle viestiä. Sielläkin keskustelu käy jo vilkkaana Onnea kaikille plussanneille!