Iltaa Kaikille !
Onnittelut kaikille vauvautuneille, etenkin
Kurpitsalle =)
Ei me sit ihan samalle päivälle saatu tähtäämään mut samas huonees kyl oltais voitukin olla kun mun huonees oli tyhjä paikka koko sen ajan mitä siellä olin. (os.310)
Smile, Kiitos salaisen arkkusi aukaisusta! =) Ryökäle nyt vasta ilmaannut tänne esittäytymään.. Meillähän olis voinu olla vaiks mitä kysyttävää (enemmän ja vähemmän tyhmää) sulta kerran oot Kätilö
Mut tervetuloa joukkoon !!!!
Joo, näin määki kyl olin aatellu että ei pumppausta koska se tilaa vaan lisää maitoo ja hetken päästä oon vielä enemmän kenties pulassa tissieni kanssa..
Tää pv ollu kyl aika tuskaa ku tissit painaa kilon kappaleelta ja ovat ihan möykkyiset maidosta =(
Nyt on alkanu imetyskin sattumaan, mut onneksi sairaalassa oikeen pyysin tarkastamaan imuotteen ja asennot ni nännit pysyneet ehjinä ! Tässä illasta käväsin pitkässä lämpimässä suihkussa ja hieroin tissejä varovasti. Maitoo en saa tihkumaan ku pisaran tai kaks käsin puristelemalla (tissit eivät heruneet esikoisellakaa ikinä) mut jo pelkkä hieronta/puristelu auttoi ihan älyttömästi. Esikoista imetin 10kk, korvike osittaisena mukana koko ajan mut tän imetyksen toivoisin onnistuvan ilman korviketta.
Olen myös tarjonnut tissiä vauvalle joka inahdukseen, niin eiköhän tämä tästä =)
Maidon herumisesta, tosiaan omasta juomisesta ja syömisestä on huolehdittava ja imetykseen on itse uskottava ! Se sattuu ensimmäiset päivät ja hampaat irvessä sen joutuu tekemään mut sinnikkyydellä vaan! Sairaalassa kannattaa pitää huoli että joku kädestä pitäen näyttää oikeat imuotteet sekä istualteen että maate.. ne on kaiken a ja o !! ja jos niitä ei näytetty sairaalassa ni aina neuvoa voi kysyä neuvolasta !!
Tyksissä tätä ei ainakaa mun kohdalla olis tehty sitä molemmilla kerroilla pyytämättä =(
Me mennään huomenna nyt sitten Tyksiin lääkärikäynnille kun meidät "varhaiskotiutettiin"
jännä nähä onko vauvan paino lähtenyt nousemaan, ainakin se on syönyt hullun tavalla!
Hyvää yötä!
Moon ja PikkuSanni 3vrk