Enpä oo taas jokuseen hetkeen kirjoitellut, oon ollut jotenkin vähän alamaissa viime päivinä :/ Taitaa pikku hiljaa jännitys hiipiä ja ruveta hermostuttaan. Viikonloppuna oon panikoinut yhtä mahaan kesän aikana kasvanutta luomea, kun pelkään ihan kuollakseni melanoomaa.. nyt oon saanut sentään itseni rauhoitettua, että tuskinpa se mikään pahanlaatuinen on, kunhan vaan uusi luomi, niitähän nyt voi raskausaikana tullakin lisää. Huomenna täytyy kyllä kysyä neuvolaterkalta, että osaako sanoa siitä mitään. En suoraan sanoen luota kauheasti ammattitaitoonsa, kun viimeksi kysyin listerian oireista omalta terkaltani, niin hänpä kaivoi jotkut opetuskalvot koneeltaan ja luetteli siitä sitten... huomenna on onneksi toinen terkka kun oma on lomalla, joten ehkäpä kohdalle osuis joku vähän kokekeempi. En tiedä miks oon niin säikky aina just noiden luomien takia, mutta viikonloppu on ollut jotenkin tosi ankea, kun oon pelännyt niin kauheasti.
Muutoin täällä menee kaikki omalla painollaan, napero myllää masussa kun viimeistä päivää, ja pelkään, että on saattanut parin kuukauden rt:ssä olemisen jälkeen kääntyä ihan miten päin tahansa, kun viime päivinä liikkeet on tuntuneet vähän millon missäkin, hikkakin ylempänä kun normaalisti.
Kävin tänään testailemassa Kampin Bebesissä imetysliivejä, ja pohdin nyt niiden Bravadon Body Silk Seamlessien ja/tai Boob'in fast food nursing bra'iden hankkimista. Ehkä lopulta hommaan sit molemmat, koska tuntuivat hyviltä, mutta vielä noi koot epäilyttää. Mulla oli ennen raskautta kuppikoko 70C ja nyt on jo D-kuppi, mutta molemmista noista menisi mulle koko S. Isommissa koissa on meinaan liian isot rinnanympärykset ja myyjä sanoi, että sen pitäisi olla sopiva. Molemmat liivit kyllä tuntui siltä, että kuppikoko joustaa, mutta vähän hassulta tuntuu, et se pienin koko ois kumminkin se oikea. En vaan jaksais sit heti vauvan synnyttyä lähteä sovitteleen mihkään kauppoihin liivejä, joten ois kiva kun vois toiset ees hommata valmiiks. Mulla kun ei ole nyt muita kuin nuo Carriwellin comfortit, joilla varmaan mennään laitokselle, mutta epäilen ettei nää anna ihan kauheesti periksi sitten kun maito nousee ilman että hilautuvat ylöspäin ja paljastavat rinnan alaosan.
Kylläpä tässä nyt oli omaa napaa. Täällä tuntuu aletheia ja Moonvaan olevan ihan lähtökuopissa, toivottavasti aletheia oot jo takaisin synnytystouhussa ja Moonvaan kanssa, ainakin parin päivän sisään
Jännää! Ihanaa kun on tosiaan marraskuu, nyt voi jo puhua meidän kuusta <3 vaikka itsellä on ihan loppukuusta la, eli voi olla et mun kuu onkin sitten joulukuu...
Kiitos uudelle päivittäjälle!
Huomenna tuun sit kans kertoon neuvolakuulumisia,
Siilinlapsi ja öttis 36+4