Iltaa kaimalaiset =)
Täällä tälle päivälle vaan sitä yhtä Ässää eli Siivousta, Huomenna sit pari muuta vielä käyttöön!
Niinpä
Liirah, oot oikeassa että yritystä ainakin on
Tiesivätkö muuten TYKSISSÄ synnyttävät et siellä on nykyään sellainen käytäntö et vauvan synnyttyä sitä ei pestä ollenkaan, vaan saman tien vierihoitoon iholle, tissille ja sillä välin kun äiti käy suihkussa/syö vauvan olisi hyvä olla ihokontaktissa isillä :heart:
Pesut hoidetaan vasta osastolla myöhemmin.
Se mun vyöhyketerapeutti on tyksis myös kätilönä ja kertoi tämän.
Vadelmalehti teen juomisesta oon minäkin kuullut, mut en oo ainaskaa vielä ryhtynyt sitä lipittää vaiks teetä paljon juonkin!
Sisko on sairaanhoitaja ja oli tutulta neuvolan tädiltä kysynyt viimehetken vinkkejä, ni se (hullu) oli sanonu että
risiiniöljyä puol desiä illassa --sillä kuulemma lähtenyt hänen kaikki 3 synnytystä 2vrk käyntiin! Mut minusta hullu, et uskaltaa ammatissaan tuollastaa laukoo.. eikö se nyt kuitenkin oo oikeesti vaarallista ja voi aiheuttaa tosi tuskallinen, nopean synnyksen??
Liikkeiden väheneminen, totta! Meidän tytsi joka massus on ollu rauhallinen koko raskauden on kyl rauhoittunut nyt viimeisen 2vkon aikana entuudestaan! Liikkeet tuntuu oikeastaan enää sellaisina muljahduksina ja möyrintänä, eikä mitään jumppasessioita oo enää havaittavissa!
Esikoisestahan viimeisten rv 39-42 aikana hyppäsin 3krt tyksissä ku vauva ei liikkunu ;( Se on kauheeta, mut tila siellä vaan luonnollisesti loppuu ni eipä ne paljoo sit liikukaa!!
Tää vaavi on kuitenkin pienempi, ni tilaa sit möyriiki hiukan enemmän =)
Mä taidan painuu pehkuihin ja toivon jännittävää yötä suppareiden merkeissä =)
Mies on kylläkin 03.30 asti töis, mut jos sit sen jälkee tyksi kutsuis
Eikai katotaan vaan, ni "näkyy aamulla taas"
Moon ja pikkunen 40+1