Huomenta !!!
Kuinka isolla tänne voi tänään kirjoittaa et
MULLA ON LASKETTU AIKAAAAAAA !!!!!! =) :heart:
Saatte olla kateellisia
MUTTA, elisen neuvolan perusteella joutui neuvolantätin toteamaan että tää vauva viihtyy kyllä niin hyvin yksiössään että saattaapi olla että 2vkoa tässä vielä porskutellaan käynnistykseen!
Vauvalla ei tietoakaa laskeutumisesta, pää heiluu komiasti. Pissa puhdas, paino laskenut -800g/vko eikä edelleenkään turvotuksia!! Ihmeellinen odottaja olen kuulemma
Mut vointi on ihan mainio, ei oloja edelleenkään mihinkää suuntaa. Ei ees liitoskipuja, kolotuksia jne..
Joten henkisesti elelen jo tuolla 11.11 käynnistypäivässä ja voin ilomielen bläänätä kaikki esikoisen hoitojutut valmiiksi =)
ja mun auto meni katsastukseta läpi, ei mitään moitetta joten Luhdan päiville oli kiva vetää muutama sata euro leviäksi =)
Joku toinenkin isomahainen siellä näky olevan
Mä olin aamusta esikoisen päiväkodin kehittämiskeskustelussa.
Nyt on lasagne uunissa, ihana hiljaisuus ja klo 12 lähtö viimeiseen vyöhyketerapiaan ja siitä sitte vielä kasvo ja käsihoitoon ! Kyllä laskettuna päivänä täytyy itsensä palkita :heart:
Tiukku, vaikka niin sitä jokainen toivoo että tuollaiset "1cm auki" voisikin tarkoittaa lähestyvää synnytystä.. Niin harmiksesi joudun omalta osaltani sulle toteamaan että omalla kohdallani esikoisesta 2cm auki, kananva hävinnyt vkolla38 ei merkannut mitään vaan 41+5 käynnistettiin ja tilanne täysin sama. Nyt oon ollu 37+4 asti 1cm auki, eikä kanavaa ja tässä ollaan =)
Mut toivotaan, että sun kohdalla enteilisikin synnytystä, ei oo kiva olla jos on kipee =(
Fruitdrops, Tervetuloa Marraskuun odottajiin. Täällä aika rupeaa käymään vähiin mut eiköhän me kaikki sitte siirrytä luonnollisesti Odottajiin =)
Monettako odotat? Onko kaikki menny hyvin?
Mukavaa päivää kaikille !!!!
POKS POKS 40+0 ja raskaana pystytään