Sateista päivää!
pnda onnea helpottavista uutisista!
ja liirahin tilannetta min'kin täällä mietiskelen... toivottavasti kaikki hyvin.
liikkeistä kun vauva liikkuu, tunnen liikkeet kyllä todella hyvin. Hyvin tämä kaveri on ollut alusta saakka sellainen, että saattaa päivällä olla montakin tuntia hissukseen, joten en itse vielä huolestu parin enkä ehkä kolmenkaan tunnin hiljaiselosta. Mutta ymmärrän kaikkia, jotka huolestuvat, sillä asiahan on juuri niin kuin Muari sanoi, on verrattava muutoksia siihen, mitä omalla vauvalla yleensä on, omaa vaistoa kuunnellen.
Apuaaaa! Osa alkaa viikkoineen lähestyä jo seuraavaa kymmenlukua... mä en enää pysy tässä ajan kulussa perässä! Ihanaa, pian voidaan ihan hyvillä mielin ottaa vastaan vauvauutisia. Kuukauden päästä alkaa olla hyvät ajat, mahtavaa! Ja niin se aika vaan kuluu, että se meidän kuukausikin ihan oikeasti lähestyy.. hitaasti, mutta varmasti!
Tsemppiä jokaiseen masuun!
Missäs muuten Bad Virgin luuraa? Vai onko mulla mennyt ohi, että onko jossain nettikatkossa tms..?
Nyt kahvia ja omeapiirakkaa ja hetki omaa aikaa, kun esikoinen meni päiväunille. Ihanaa, kun tulee syksy! :heart:
suhveli ja masustelija 25+3