Iltapäiviä!
Tuli tässä mieleen kysellä, että kellä on kokemusta
tukivöistä? Terkkari suositteli sellaista minulle loppuraskauteen käyttöön, kun maanantaina kerroin, että jonnin verran on ollut noita selkäkipuja jo. Nettipalstoilta sain sellaisen kuva, että voisi auttaa jossain määrin noihin harkkasupisteluihinkin, mutta en tiedä uskoako tuota. Kertokaa, jos teillä on kokemusta ja tietoa noista laajemmin, varmaan sellaisen hankinta on edessä kun on näitä selkävaivoja ollut jo ennen raskautta..
Täällä taas eka työpäivä loman jälkeen ja ai että kun nyt väsyttää.. vaikka olin vaan puoltoista viikkoa töistä pois, niin eipä ole tänään mikään aktiivinen päivä ollut. Huh. Töiden jälkeen pitäisi vielä jaksaa leffaan, saas nähdä nukahdanko
Mielitekoja ei ole kauheasti ollut, silloin tällöin tekee makeaa mieli kovasti, mutta menee vähän puuskina. Tuoreita marjoja, mansikoita ja vadelmia tekisi niin kovasti mieli, mutta ei meidän lähikaupasta vadelmia tunnu saavan, ja mansikat on enää sellaisia kalliita rupuskoita ettei ole raaskinut.. täytyy varmaan tehdä täsmäisku jonnekin torilla, vielä kun noita tuoreita herkkuja olisi tarjolla!
Meillä meinataan vauvan ensisängyksi tilata netistä sellainen vuokrasänky (vaavi.net tms.), ovat vissiin sairaalakäytöstä poistettuja eli samoja missä synnärilläkin vauvat ovat. Serkulla sellainen on ollut käytössä ja ovat olleet niiiin tyytyväiset, sitä kun voi sitten vedellä kämpässä perässään ja liikutella. On sen verran pieni ja kapea, että meidän pikkumakkarissa mahtuu just sopivasti sängyn viereen, ja voi sitten päivällä kuskailla olkkarin puolelle, niin ei ole tiellä jos haluaa vaatekaappeja tonkia
Pinnis hommaillaan vasta joskus keväällä sitten. Varmaan kallistutaan johonkin IKEA-vaihtoehtoon jos ei appiukko meille sellaista päätä tehdä ihan itse, puuseppä kun on, vaikkakin eläkkeellä jo.
Huh mikä hellepäivä, vähän oli jo kuuma ilma syödä lounasta ulkona, 31 astetta!
Siilinlapsi ja öttis 22+6