Heippa Kaikille !!
Pohjanmaan reissusta selvitty ja nyt on koti puuhaa täynnä!
Sillä välin oli mies innostunut tontilta kaatamaaan parikymmentä puuta jotka pitäs klapittaa talvea varten ja sitte se oli toteuttanu yhden kaukaisista haaveista ja RAPPAUTTANU TALON. sitä sit kotiin tullessa ihmeteltiin ku 80-luvun keltatiilitalo oli muuttunut harmaa-valkoiseksi kivitaloksi =)
Painon nousuun: Mä otin esikoisesta syömällä 26kg joista jäi sairaalaan vaivaiset 10kg. loppujen kilojen kans tullu kova taisto käytyä ja ponnahdusta hain Xtravaganza laihdutusryhmästä viime tammikuusta alkaen. ennätin just 6kg tiputta ennenku testi näytti plussaa =)
Nyt tässä raskaudessa painoo kertynyt about 2kg enkä aio viittä kiloo enempää ottakaan.
Terveyskonsultin tukemana pyrin syömään monipuolisesti mutta terveellisesti ja juon 5litraa pvssä vettä joka on pitänyt turvotuksen kokonaan tähän asti poissa.
Haaveissa olis painaa hiukan vähemmän synnytyksen jälkeen ku lähtöpaino.
Esikoisesta uskoiduin väitteelle että "imettäessä se lähtee mitä on tullutkin" mikä ei kohdallani pitänyt alkuunkaan paikkaansa. Esikoinen oli vauvana äärettömän tyytyväinen vauva, mulla ei ollu muuta tekemistä ku kaffitella muiden äitien kans ja tunkee pullaa/muita herkkuja suuhuni
Mut tää on siis yks tapaus muiden joukossa, suurimmalla osalla paino tippuu lähtöpainoon parissa kuukaudessa tai yks 5kg jää kummittelemaan, jolle on vielä helppo tehdä jotain.
Mun BMI oli esikoisesta 27 ja nyt se oli 33. Tavoitteena saavuttaa tuo 27 takaisin ensi kesään mennessä =)
Joku kyseli
Teutonian kolmipyöräisistä kaverilani on sellaiset ja itselläni gessleinin kolmipyöräiset. Muita eroja ei käytössä huomattu ku et Teutonia on paljon matalampi kärry ku gesslein. Eli jos oot pitkä (lähempänä 170cm) ni ne vähä turhan matalat..
Muuton oikeinkin kestävät, hyvät vaunut. Kaverilla ne jo toisella lapsella käytössä, eivätkä oo mennetteet miksikään.
Painoarviosta, 28+2 oli painoarvio 1290g ja keskikäyrällä.
Mua on alkanut närästää ja voi vitsin hitsit ku se onkin ärsyttävää. Pari rennietä ku ottaa, ni oireet kyl häviää heti, mut silti en jaksais et tätä koko loppuraskaus nyt kestäis..
Tarkasti pitäs vaan kattoo mitkä ruoat sitä aiheuttaa..plaah!
Toisena oireena VAAPPUMINEN =D ei taida tän reilun vkon lomailun jälkeen meikästä olla enää zumbaan. Kävely on kyl kertakaikkiaan hidastunu ja vaappumiselta ei voi välttyä
Meidän esikoinen aloittaa huomenna päiväkodin !!
js mua jänskättää ihan hulluna. Mennää koko perhe sinne tutustumaan aamupäiväksi ja keskiviikkona neiti olis tarkoitus jättää sinne sitte jo yksin..
Päädyttiin laittaa se hoitoon 10pv/kk ihan hänen itsensä takia. On niin älyttömän sosiaalinen ja reipas tytsy et uskoisin sen tekevän hänelle vain hyvää!
Nyt mä meen vielä levittää pyykit ja sit selaa uusimman Meidän Perhe lehden !!
Nauttikaa mahastanne (ei oo enää kauaa, ku sitä ei oo..)
Moon ja pikkusikko ööö (tarkistan kalenterista) 31+4 =)