Huomenta! Tääl poika nukkuu viel ja ukko töissä, itellä pyörii vaan mieles kuinka kohta kotona olo loppuu ja saa varautua töihinkutsuun... Ja se pojan hoito homma ahistaa suunnattomasti! Katoin tuos et se tarvii 2kuukautta hoitoa, sit se on 1kuukauden isin kanssa kotona ja sit mä oon jo rv 30+, pystynkö enään töihin mennä. No mut poika pitäs saada sit hoitoon jossa voi olla vauvankin tulon jälkeen, eli vaihtaa paikkaa! Mä vihaan kun ressaan niin paljon!!! :headwall:
Kotisynnytystä en edes mieti kipuherkkyyden takia! Musta tuli parhaat kaverit epiduraalin kanssa viimeks, sitä kiitos lisää
Niinu mul on ihan sama, paisutan tunteitani ja ajattelua ja kaikesta tulee suurta, vaikka oikeesti pikku juttuja! hormoonit?
Lumina elä huoli menkka kolotuksista! Kärsin niit koko pojan odotuksen ja haittaa ei ollu
Just sillon kun sais itekki nukkua pitkään, ei saa unta! Taidan mennä sänkyyn lukeen lehteä
KyyneltenHymy 10+6 ?!
Kotisynnytystä en edes mieti kipuherkkyyden takia! Musta tuli parhaat kaverit epiduraalin kanssa viimeks, sitä kiitos lisää
Niinu mul on ihan sama, paisutan tunteitani ja ajattelua ja kaikesta tulee suurta, vaikka oikeesti pikku juttuja! hormoonit?
Lumina elä huoli menkka kolotuksista! Kärsin niit koko pojan odotuksen ja haittaa ei ollu
Just sillon kun sais itekki nukkua pitkään, ei saa unta! Taidan mennä sänkyyn lukeen lehteä
KyyneltenHymy 10+6 ?!