Lueskelin jonkun verran ja halusin kommentoida muutamaa juttua
Itse haluaisin jo tietää pienen
sukupuolen! Haluan jotenkin asennoitua siihen
Ja tietysti helpompi miettiä nimeä ja vaatetta yms. Toivoisin ehkä tyttöä, kun itsellä on vain yksi sisko, mutta toisaalta myös poika olisi ihana :heart:
Lapsiluvusta sen verran, että itselläni on monta sisarusta eikä elämä ole ollut aina helppoa, eikä me tehdä juuri mitään yhdessä, vanhemmillakaan ei oikein ollut aikaa :| Haluaisin silti useamman lapsen, en tosin viittä enempää (vähempikin kyllä riittäis
). Tai ehkä loput pidemmin väliajoin, katsoo nyt
Kun mies haluaisi enemmänkin lapsia.. olen vähän sanonut että katsotaan miten menee yhdenkin kanssa
En tiedä kenelle hirvittää eniten raskaudesta kertoa.. Vaikka suunniteltu juttu tämä kyllä olikin
Viivyttelen mahdollisimman pitkään
Miten moni käyttää
raskausvitamiineja? Onko ne niin tarpeelliset? Itsellä on kyllä vähän huono ruokavalio, ei hirveästi tule kasviksia tms. syötyä.. Ja vähän liikaa herkkuja.. :ashamed:
Mua kyllä hirvittää lukea että jotkut joutuu oksentelemaan ihan jatkuvasti raskausaikana :s Itselle tulee huono olo mutta ei niin paha että oksettais, paitsi jos on pitkä automatka niin sit kyllä laatta lentää.. Mulla ei oo ultrassa vielä näkyny liikkumista, sydämen syke vain. ehkä pieni lepäsi just silloin ja sit np-ultrassa jaksaa enemmän
Oon syöny joitakin päiviä
rautalääkkeitä (Obsidan) ja ei oo kyllä olo yhtään sen virkeempi
no jospa se tästä pikku hiljaa.. Mut on jo ultrattu kahdesti, kun kysyivät että haluunko
Mutta ehkä kiireisemmissä paikoissa ei sitten kysellä..
Uusitunnus oon kyllä kuullut että lapsilla on semmonen vaisto että ne huomaa raskauden
Musta paita alle ja väljempi kirjava neuletakki päälle toimii aika hyvin
ei kannata mitään ihan ihonmyötästä laittaa. Siis ei oo mahdollista! miten voi maha näkyy jo noin paljon
Itsellä on rv 11 kohta täynnä eikä kyllä ole paljon mitään havaittavissa. Onkos mahdollista että sulla olis enemmänkin raskausviikkoja jo? Mie olen 163 cm eikä tosiaan näy kun on muutama ylimääräinen kilo tossa edessä muutenkin..