Onnee kaikille jotka käyneet ultrassa ja tervetuloo uusille
Ei täällä pysy enää perässä kun meitä on niin paljon
uusitunnus Mulle pompsahtaa ihan samanlainen masu heti ku syön jotakin vähänkin. Helposti muutenkin näkyy kun oon muuten niin pieni. (159cm/52kg)
Eipä tartte enää salailla kun sekä mun, että miehen vanhemmat tietää ja kaikki läheiset ystävät ja jotkut ei niin läheisetkin
sukulaisille ollaan kielletty kertomasta ja muutenkaan ei vielä jaella tietoo ihan kaikille. Vasta vapun jälkeen
Niin ja mahaa kannattaa piilotella tunikoiden avulla! Nehän on muutenkin ku luotu äitiyspaidoiks
ON: Täällä vaan isonee tuo ruokien määrä mitä EN VOI SIETÄÄ, en ajattele niitä, en syö niitä, en haluu haistella/kattella niitä!
Näitä tähän mennessä onpi: Tonnikala, juustonaksut, jauheliha, kinkku, (ja sit ne entisetkin ällötykset, porkkana, herne..)
JA himoina taas on kaikki hedelmät ja nyt on parin päivän ajan tehnyt jo mieli sirkusaakkosia ja ruokana oon himoinnu kalapuikkoja ja muusia, joten noita pitää tehdä/hakea kaupasta tänään!
Ja sitten oon päättäny tilata käytettynä kotidopplerin, sitä on paljon kehuttu ja on se hintaansa nähden pieni summa mielenrauhasta jonka sillä saa
voi sitte antaa/myydä eteenpäin kun ei enää tartte
Shalley ja papu 8+6 (huomenna poksuu viikot