Heippa! :wave:
Enköhän mäkin nyt sitten jo uskaltaudu tänne. Luikitaan sitten häntä koipien välissä takaisin kuumeilemaan, jos niikseen tulee. Hyvin hyvin alussa vasta siis ollaan, tänään dpo 13. Dpo 9 illalla sain ensimmäisen hyvin hailakan haamun testiin, ja onhan tuo siitä jonkinverran vahvistunut. Ihan en osaa vielä varma tästä olla, ehkä riemuitsen enemmän sitten ensi vkolla jos vkonlopun yli päästään
Mun tiedot siis
7.11.2013 / 31 / 2.lapsi / TAYS
Esikoinen on parin vkon päästä 2 vuotta täyttävä tyttö, jonka tekemiseen hujahti neljä vuotta.. Tämä toinen on ollut tervetullut oikeastaan kokoajan esikoisen syntymän jälkeen.
Sekavat on kyllä fiilikset.. tein testin niin kauhean aikaisin, että ehkä sen takia en uskalla jotenkin vielä iloita. Ja toisaalta sitten taas päässä risteilee miljoona ajatusta, mitä kaikkea pitää hankkia, millaista tulee olemaan kahden kanssa ymym.
Raskausaika pelottaa paljon, ensimmäinen ei ollut mukavimmasta päästä. Synnytys samoin oli todella hankala ja aikamoiset traumat siitä jäi. Aionkin pyytää päästä pelkopolille juttelemaan, toivottavasti onnistuu. Likan neuvola on 12. päivä, ajattelin siellä sitten samalla ilmoitella raskaudesta.
Oireita on jo kamala läjä. Sama homma oli ekan kanssa, mä kai oirehdin sitten superhelposti kun alkavat samantien. Väsyttää PALJON, pissalla saa ravata koko ajan. Pahoinvointia löytyy jo, onneksi ei vielä kauhean pahaa. Tissit on superpainavat ja nännit arat. Nenä on kummalla tavalla tukkoinen, kaipa sekin ehkä jotain oireilua on. Vatsa on ihan turvoksissa. Hajut etoo. Ja itkuherkkä olen näköjään myös. Tänään on ollut koko päivän superseesteinen olo. Voi että kun jatkuiskin koko raskauden tuo oire, luulen että mies arvostaisi
Mä tahtoisin myös alkuraskauden ultraan, mutta eipä siihen mitään syitä tällä kertaa ole, joten yksityiselle joutuisi, eikä taida rahatilanne antaa periksi sitä. Joten ei kai auta kun odotella. Testejä on kaapissa vielä pino, kaipa mä niitä muutaman aamun vielä katselen ainakin ennen kun uskon mitään
Muoks. Tänään siis 4+1 ja oviksesta lasken.