pikkuihralle tsemppi haleja :hug:
joku kyseli mielialakaavaketta,mun pitäisi viedä seuraavaksi mennessäni kun ensi viikolla on eemeli 3kk neuvola,saa nähdä tarvinko apua
välillä kyllä väsyttää kovasti..yöt on niin katkonasia että välillä ihan kiukuttaa.uskon ettei eemeli kuitenkaan nälkäänsä herää vaan masuvaivoihin,viimeyönäkin öhisi puhisi pieras ja heräs,nostin tissille kun tutilla ei uni tullut,niin tissin sai suuhun niin nukahti..eihän se paljoo vaadi mutta öisin kun se on aina tunnin tai kahden välein niin verottaa unesta hirveesti kun ei itse saa heti unenpäästä kiinni.cuplaton ja disflatyl ei eemelille sopinu jotka vois sitä ilmaa hajottaa ja maitohappobakteeria saa.
uskaltaiskohan sitä jo nukuttaa mahallaan jos se helpottais? päivisin välillä mahallaan nukutan mutta vainoharhasesti käyn kokoajan vilkuilemassa kun,kätkytkuolemahan on pojilla yleisempää ja mahallaan ei sen takia suositella nukuttaa ainakaan ihan pientä,mutta nyt ikää on jo sen 3kk.
eemelin
vaatekoko on nyt pääosas 62cm joistain menee vielä 56cm.
vauvauintiin ei olla menossa,esikoisen kanssa olisin halunnut mutta silloin ei onnistunut kun synnytyksessä tuli niin pahat repeämät jotka kesti kauan parantua niin mulla ei ollut lupaa altaaseen ja sitten tulikin jo kesätauko jonka jälkeen tyttö olikin jo liian vanha aloittamaan :ashamed:
mukava lukea kun jotkut on jo matkustellut vauveleitten kanssa kotimaassa ja matkat on mennyt hyvin, ehkä tämä ikä on vielä hyvä kun kovasti vielä nukkuvat =)