Yritin pari kertaa rekisteröityä, mutta kummallakin kerralla selain keskeytti toimintansa. Ehkä Yahoo ei toimi Applen Safarilla. Kokeilen vielä joku ilta uudestaan.
Poika ei meinannut millään nukahtaa. Olin hänen vieressänsä tunnin ja mies vielä 40 minuuttia. Päiväunille meno oli myös hankalaa. Poika ei nukahtanut edes rattaisiin, vaikka kävelin puolisen tuntia. Poika oli ihan rättiväsynyt. Lopulta keksin pitää häntä sylissäni ja valitsin telkkarista mahdollisimman tylsän ohjelman: Salatut elämät. Kesti pari minuuttia, kun poika oli unessa.
Miehen kanssa menee surkeasti. Keskustelu on täysin turhaa. Jotenkin hän ei edes halua tajuta, että mitään on vialla. Syyttelee vaan mua, kun otan asian puheeksi: "aina pitää napista kaikesta" jne. Nyt kun miehen edellisestä jokapäiväistä pahemmasta tempauksesta eli siitä kaupunkilomamatkasta on kulunut reilu viikko, mies on sitä mieltä, että siitä ei saa enää puhua, vaan se asia on loppuunkäsitelty. Mun pitäisi siis vaan unohtaa. En voi jatkuvasti unohtaa sitä, että mua kohdellaan kuin tiskirättiä, mulle valehdellaan ja lupaukset petetään. Mies vaan haluaisi jatkaa suhdettamme. Kun yritän puhua erosta, siitä ei tule mitään. Joudun varmaan ottamaan sosiaalivirastosta sovittelijan. Onko kukaan kuullut sellaisesta?