Jennyli Vaatikaa nyt ihmeessä joku ammattitaitoinen kosteusmittaaja sinne kämppään! Meillä isäntä sairasti siellä asuessa enemmän kun koskaan, itseasiassa oli muistaakseni 3kertaa flunssassa/lääkekuurilla sen 8kk aikana kun siellä asuttiin, sen jälkeen ei ole kertaakaan ollut tämän reilun kahden vuoden aikana lääkekuurilla flunssan takia. Mä olen aina sairastanut pajon, ja syönyt kuureja, mutta siellä ollessa ajalla masrraskuu-joulukuu, mä söin NELJÄ lääkekuuria poskionteloiden takia ja lopulta ne sitten tammikuussa punkteerattiin! Eli en kyllä yhtään ihmettelis jos siellä jotain olis, ja muutenkin kun siellä veti ulko-ovesta niin kamalasti, että meillä jäätyi isännän oluet tuulikaappiin kun en niitä muistanut sieltä nostaa pois
Eikä siis ollut mitään huurteista vaan totally jäässä
Omaan napaan ei muuta kun flunssaa ja verenpaineen nousua
Hitsin nuha, nenä on ihan tukossa, mutta kuumetta ei onneks oo. Ja verenpaineet alkaa taas loppua kohden nousta, onneks mulla on lupa nostaa tuota lääkitystä yhdellä pillerillä kuten viime raskaudessakin. Toivottavasti sillä pysyy kohtuu lukemissa. Maananatainen neuvola jo vähän hirvittää, että mitä nuo mun paineet siellä taas on, varmaan jotain tähtitieteellisiä lukemia!!
Mutta nyt iltapalan kimppuun...
Jennula ja poju rv32+1
PS: Ai niin, melkein unohtui hehkuttaa, että VIHDOIN tuli äitiyspakkaus tännekin
Oli kyllä ihan hyvä sisältö, mutta edelleen olen sitä mieltä, että meidän esikoisella kohta 8v. sitten oli paras pakkaus laadultaan ja sisällöltään.
Ja maanantaina kävin työterveydessä esittelemässä suonikohjuni. Ei paljoa tarvinnut selitellä, tukisukat pois->homma selvä->tukisukat jalkaan ja suoraan saikkua äitiysloman alkuun asti. Nyt ei tarvitse kahden viikon välein enää rampata neuvolalääkärillä, ja selostaa kohjuhistoriaa alusta asti uudelleen