Terve kaikille ja onnea plussasta!
Itse tein eilen elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin. Himmeän, mutta mun ja miehen mielestä kuitenkin selkeesti positiivinen
Meillä on melkein 10 kk yritystä takana ja vähän rupes jo tuntumaan, että ikinä ei tärppää. Kierto mulla on ollut pitkä ja ajoittain aika vaihteleva niin siitä syystä mulla ei nyt ole oikein tarkkaa tietoa millä viikoilla mennään. Tein viime sunnuntaina negatiivisen testin ja viikolla 7 yritin pongailla ovista siinä kuitenkaan onnistumatta joten olettaisin, että viikkoja on nyt kasassa 3+(5?). Kuukautisten mukaan jos laskisin olisi kai 5+3. Toivon kovasti, että pääsisin julkiselle alkuraskauden ultraan
Vähän vielä vaikea uskoa koko asiaa ja ajattelinkin huomenna aamulla tehdä uuden testin ja jollei kuukautiset viikonloppuna ala, soitan ensi viikolla neuvolaan. En oikein osaa edes olla vielä asiasta onnellinen kun en uskalla luottaa siihen, että raskaus jatkuu.
Viime sunnuntaista lähtien on ollut ajoittain kuvotusta ja tän viikon oon ollut todella väsynyt töitten jälkeen. Sohvalle kun istahdan meinaan nukahtaa välittömästi. Tänäänkin nukuin parin tunnin päikkärit ja ajattelin tästä kohta mennä yöunille. Normaalisti nukun noin 7-8 h yössä enkä todellakaan päikkäreitä. Hieman erikoisia tuntemuksia on alavatsalla. Pyöräillessä välille pisteli vasemman munasarjan paikkeille ja muutenkin on outoja "tuikkauksia" välillä ympäri alamahaa. Toki tän tapaisia tuntemuksia on välillä ihan normi kierroissakin. Oikeestaan kaikkein ikävin "oire" on se, että mies ärsyttää tällä hetkellä jostain syystä todella paljon :/ Yritän olla näyttämättä sitä kuitenkaan ja käyttäytyä silti kun eihän se ton toisen vika oo. Jotenkin on vaan nyt semmoinen tunne, että haluaisin pari päivää rauhassa ajatella asiaa omassa pienessä kuplassani.