Heip, Mä kanssa plussasi tänään, kp33, menkat myöhässä 1-4päivää riippuen kierrosta. Alamahaa jomottaa ja särkee, vihloo jalkoihin asti, joten saas nähdä meneekö kesken.
Ja tossa jo joku päivä laskin et la olis 31.10., mutta tämähän nyt riippuu myös ihan kierrosta. Ja molemmat neitokaiset on syntynyt rv41+0.Heip, Mä kanssa plussasi tänään, kp33, menkat myöhässä 1-4päivää riippuen kierrosta. Alamahaa jomottaa ja särkee, vihloo jalkoihin asti, joten saas nähdä meneekö kesken.
Mulla on välillä myös juilimisia alavatsalla, varsinkin jos ponnistan tai kierrän vartaloa. Harmittaa kun en esikoisen aikana raskaudessa kirjannut ylös tuntemuksia alkuraskaudessa. Välillä on niin oireetonta että hirvittää! Eilen tein toisen digitestin kuitenkin ja se näytti viikkoja 2-3, onneksi! Tiistaina näytti vielä 1-2. Nyt on rv 4+4. Voikohan tästä nyt päätellä jo edes jotain? Raskaushormoonit lisääntyneet hiukan? @pampulax huh huh! 8. lapsi, respect!!
Siis se hcg-pitoisuuskoe. Kyllähän se antaa osviittaa mikä tilanne. Viiva ei nimittäin oo vahvistunut. Siks käyn varmuudella labrassa. Ilmeisesti kunnasta riippuu miten tarjoavat raskausajan palveluita ja tutkimuksia. Täällä ei varhaisultraan pääse kunnan piikiin.@Sonde mihin verikokeisiin menet?
Tervetuloa mukaan! Mulla esikoinen 3 ja suht hyvin kuvittelen ainakin nä alkuajat muistavani. Tosin välissä oli yksi raskaus eli tiedä sitten mikä on minkäkin raskauden muistoja Pitkään muuten maltoit testien kanssa! Mulla suht sama laskettu ja viime viikon ma jo testasin. Mut parempi vaan mitä myöhempään ni se on kaikki pois näistä ”odotteluviikoista”.Heip! Hyppään remmiin. Eilen tuli plussattua jo jonkin aikaa oireita uumoiltua. Rintojen kipuilua ja vihlaisuja vatsassa. Vielä melko epätodellinen olo. Väsymyksestä ei tietoakaan. Omien laskelmien mukaan LA olisi 31.10. Varhaisultra houkuttelisi, mutta taidan ensin soittaa neuvolaan, milloin he tarjoaa ensimmäistä käyntiä. On tämä melkoista. Esikoiseni on viisivuotias ja tuntuu, että olen ehtinyt näinä vuosina unohtaa kaiken odotusajasta. Ehkäpä tämä ryhmä auttaa palauttamaan raskausajan koukerot kirkkaana mieleen Kuulumisiin!