@kiramiu tervetuloa
! Millainen tuo kemiallinen raskaus oli? Oliko siinä haaleat viivat koko ajan, miten se huomattiin että oli kemiallinen?
Mulla testit haamuili 2 viikkoa eikä vahvistuneet haamuista kunnon viivoiksi ollenkaan. Kivulias vuoto alkoi tämän kahden viikon haamuilun jälkeen ja viikon vuodettuani tuli ulos isohkoja hyytymiä, kivut loppui ja testin viivat haalistuivat entisestään ja hävisivät sitten kokonaan. Vuoto jatkui 10 päivää vaikka menkat yleensä 4-5 päivää. Gyne sanoi että oli varmastikin kemiallinen. Näistä ei meillä aiempaa kokemusta.
Tästä kierrosta ei mitään hajua, päätettiin unohtaa vauvajutut hetkeksi enkä tikutellut ovista. Tasan viikko sitten olin gynellä, joka sanoi ettei vaikuta siltä että olisin raskautunut tästä kierrosta. En tajunnut kysyä mistä teki johtopäätökset. Viikonloppuna testasin herkällä testillä negan, ihan varmuudeksi vain, koska tultiin loman viettoon ja otettiin pari viinilasillista. Toissapäivänä ihmettelin kp 35, että missähän ne menkat viipyy ja testasin hailakan viivan rfsu liuskatestiin. Samoja liuskoja käyttänyt myös eilen ja tänään, viiva on jo nyt selkeä ja punainen, mutta paljon kontrolliviivaa haaleampi.
Digiä en ole koskaan tehnyt mutta kotona odottaa sellainen. Kunhan sunnuntaina mennään kotiin niin taidan uittaa sen. Älytön määrä menee testejä. Aiemmilla kerroilla vuosia sitten olen tehnyt yhden selkeän plussan ja uskonut siihen. Nyt pelottaa ja jännittää edelliset epäonnistuneet yritykset ja se että ikää tulee joka kierrossa lisää. Miten keksittiinkin alkaa haaveilemaan vauva-arjesta vielä näillä päivillä eikä vaikka muutama vuosi sitten. Esikoinen täyttää pian 18 ja kuopus 5.