Heippuli taas!
Mirnun Millalle ja LilliM:n Petrukselle synttärionnittelut :flower: ,
ja kaikille myöhäiset äitienpäivätoivotukset :flower: . Täällä ilma oli sunnuntaina, mitä mahtavin,joten ulkoilun merkeissä meni koko päivä.
Paranemisia viivin:n tytölle!
Meillä flunssa vaan jatkuu :/ . Tänään käytiin lääkärissä ja saatiin antibioottikuuri ja jotain muita rohtoja tukkoisuuteen. Huomaa, että nuha alkaa jo vaikuttamaan aurorankin jaksamiseen, kun nykyään päikkäreitä vedellään 3-4 päivässä ( kun ennen riitti 2-3) ja silti on iltasin ihan loppu. Yleensä jo seiskan aikoihin alottaa ilmottelemaan,et vois mennä nukkumaan... Toivottavasti nyt paranis nuilla, eikä olis niitä siitepölyallergioita.
Ruokahalut on kadonneet meillä, lienekkö flunssaan liittyvää vai mitä. Ei kelpaa soseet eikä maito.
Tajusin justiinsa, et mähän menen ensiviikolla töihin. Ihan vaan sattumalta rupesin miettimään tuossa, et mikäs päivä tänään on... Mulla ei tää vauvadementia ole vieläkään oikein korjaantunut, mut oonkin tällänen syntynyt-hajamieliseksi-tyyppiä. Meillä isukki halusi kans pitää vanhempainlomaa ja pitää sit vielä samaan putkeen vuosilomansa ja minä onnistuin saamaan kesäksi töitä, niin meillä on tällänen järjestely. Toisaalta on ihan kiva päästä aikuisten seuraan, mutta toisaalta jotenkin niin kovin haikea mieli.
Hoitopaikoista vielä: kertokaahan viisaammat, et kuin noiden hoitopaikkojen kanssa oikein on. Saako hoitopaikan yleensä sieltä, mistä on hakenut vai lykkäävätkö, miten usein vaan sit jonnekin toiseen hoitopaikkaan? Oon ihan ummikko näissä touhuissa ja silloin, kun kävin siellä päiväkodissa juttelemassa(kun vein hakemuksen), niin johtaja tuumas, et kun pula paikoista on aika suuri täälläpäin. Jos en ihan väärin muista, niin jollain alueella oli jopa 100:n hoitopaikan vajaus ens syksyks
. Kuulostaa mun mielestä aika suurelta...
Toivotttavasti suuremmilta kirjotusvirheiltä vältyttiin ja saattte jotakin selkoa. Minä häivyn tästä takavasemmalle :wave: .
M&A