MARRASKUISET 2007 HEINÄKUU

:attn: Nostoa!

Oltiinpa tiputtu alas. Nooh kauniit ilmat ja jengi ulkona, eihän sitä oikein jaksa koneellakan notkua :snotty:

Meillä pikku neiti on kyllä oikea täystuho. Tänään tippui sitten dvd soitin. Täytyy katsoa mahtaako toimia, tuli sitten aika vauhdilla alas, onneksi neiti lykkäsi sen alas eikä vetänyt päällensä.

Oltiin pitseriassa ja neiti nautti olostaan. Tykkäsi kovasti katsella porukkaa ja maistelipa pitsaakin... :D sitä täyteentöntä reunaa siis ja tuopista vettä :LOL: , pullosta ei sitten tänään kelvannut, vaikka normaalisti juo pullostakin vettä.

Kovasti ollaan menossa koko ajan tukea vasten johkin ja ilman tukeakin koittaa ja sittenhän on seurauksena muksahdsus, mutta sinnikkästi vaan hetken päästä taas. On tullut muutaman kerran mileen että täytyisikö tolle neidille hankkia konttauskypärä, mutta enpä taida. Jos vaikka muksahduksista oppisi jotain.... tai sitten ei.

Jaahas jos alkaisi henkisesti valmistutua juoskulenkille.... viikon laisktottelu takana ja tuntuu tää lähtö olevan aika hidasta :LOL: :LOL: .... hmmmm tosin kaapissa olisi pussillinen namejakin :saint: . Katsotaan kumpi voittaa :D :wave:
 
Milla oppi eilen konttaamaan ja nyt menee vauhdilla jokapaikkaan :D :eek: :LOL:

Hulinaa on ollut, mulla kaverin tyttö hoidossa tämän viikon joten päivät varsin kii lapsissa ja sit illalla ei meinaa jaksaa mitään... Nyt oli lasten pelivuoro joten samalla päätin että pakko jotain rustata tännekin :D

Lämpöisiä kesän viimesiä päiviä kaikille B)
 
mä oon tälläinen matti myöhäinen..
anssilla 8kk neuvola takana.
7,645kg ja 69cm.

millainen ruokamäärät ja ajat teillä on?
eli paljonko menee milloinkin?
mua hiukan huolestuttaa et saako anssi tarpeeksi ruokaa
koska 3kk nuorempi sukulaispoika on jo kilon painavampi..
ja on kiva verrata..

---anssi 29.11.07---
 
:D :wave:

Ruokamäärät... aamulla jogurttihedelmäsose ja maito(NAN2 200ml), päivällä lihasose joko pieni tai iso purkki (joko kaupan tai mun tekemää)ja vettä, ennen päikkäreitä sitten maitoa 200ml ja heräämisen jälkeen joko hedelmäsose tai lihasose ja sitten kuuden pintaan joko lihasose tai hedelmäsose (riippuu mitä on aikasemmin saanut), iltavelli sitten siinä seiskalta. Sitten nukkumaan ja unta tohon seitsemään puoli kahdeksaan. Nää siis noin. Välillä saa sormiruokaa enemmän ja tuoreita marjoja varsinkin nyt, mustikkaa, mansikkaa....

Tuntuu että meillä on taas semmoine pohjaton kaivo tuo tyttö... no on hän pitkäkin 73cm ja painoa en muista, mutta olikohan siinä 9kg.

 
Meillä menee aamuisin 1dl puuroa, päikkäreiden jälkeen lihasose, välipalksi hedelmäsosetta ja illalla viel 1dl puuroa. maitoa menee yhteensä päivän aikana 6-7dl. Oon ajetellu piakkoin lisätä toisen ruuan, mut näin mennään vielä herra kun on ihan tyytyväinen.

Niin ja painoa oli 8kk neuvolassa 9710g ja pituus 74,5 cm
 
Meillä siirrytty nyt kahteen lämpöseen ateriaan päivässä. Eli aamulla puuroa,unien jälkeen lihasosetta,vähän ennen toisia päikkäreitä hedelmäsosetta/jugurttia,unien jälkeen sitten se toinen lämmin ateria,sisältäen yleensä jotain lihaa ja sitten illalla taas puuroa. Petrus painaa siis jo yli 11kg. Maitoa menee vaihtelevalla menestyksellä. Ennemmin annoin aina ruuan yhteydessä vettä,mutta vaihdoin sen maitoon niin saa enemmän menemään maitoa. Yöllä meillä kyllä sitten otetaan vielä maitoa,että kaippa se suositusmäärä/vrk täyttyy.

LilliM+Petrus 9.12
 
Meillä mennään yhäti neljällä aterialla kun en saa sitä aamupuuroa vielä uppoamaan. Eli, puolenpäivän maissa (tai vähän ennen) liha-ateria, iltapäivällä hedelmä/marjasose, viiden, kuuden kieppeissä toinen liha-ateria ja sitten illalla puuroa (syö elovenaa aikuisen kokoisen lautasellisen korvikkeeseen tehtynä ). Aamulla herättyä maitoa, sekä aina noiden aterioiden jälkkäriksi. Noi ateriat on sellaisen pienen pilltipurkin kokoisia, isoista syö noin puolet kerrallaan.

8kk neuvolassa pituutta oli 72.3 cm ja painoa noin 8.5 kiloa.
 

Yhteistyössä