S
sydänrikki
Vieras
Mä seurustelin vuoden marokkolaisen miehen kanssa. Nyt on vuosi erosta ja edelleen mietin että hän oli mun elämäni rakkaus. Elämässä on vaan osattava luopua. Onko muilla kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä tosikko;29313964:Kylmä fakta on se, että 80% ns. monikulttuurisista avioliitoista päättyy ennenpitkää eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä tosikko;29313964:Kylmä fakta on se, että 80% ns. monikulttuurisista avioliitoista päättyy ennenpitkää eroon.
Kun ihminen rakastuu/ihastuu, niin sillä ei ole tekemistä järjen kanssa. Kun aika kuluu, niin ne pikku viatkin rupeaa huomaamaan. Jos kotimaastaan joutuu lähtemään, niin sitä jää kaipaamaan monia asioita taakse jääneestä kulttuurista.
Alkuperäinen kirjoittaja sydänrikki;29313466:Mä seurustelin vuoden marokkolaisen miehen kanssa. Nyt on vuosi erosta ja edelleen mietin että hän oli mun elämäni rakkaus. Elämässä on vaan osattava luopua. Onko muilla kokemuksia?