Marmatusta huutiksesta..ihan turha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Ottaako ketään päähän huutiksessa kun olet ostamassa kuvauksen mukaista uudenveroista kohdetta,tuotetta käytetty kerran myyjän mukaan ja kun sen saat niin tuote onkin vähän erilainen väriltään jo ja kerran käytetty onkin vähän enemmän käytetty ja ilmeisesti kuva on otettu niistä uusista kengistä eikä näistä käytetyistä.Musta niin kurjaa tuollainen vaikka oma vika se on kun ostaa netin kautta mutta ei mulla koskaan tule laitettua että uusi tai uudenveroinen jos se ei sitä oikeasti ole.

Sainpas purkaa ärsytystäni :whistle: :/

Ai siellä on vieläkin näitä jotka kuvaa vaatteet uutena laput kiinne ja käyttää vaatetta sitten ja sitten joskus myöhemmin laittaa ne myyntiin tuolla uuden vaatteen kuvalla:(
Itse törmäilin näihin yhteenaikaan mutta nyt en enään ole huomannut,luulin jo että ne olisi jotenkin ylläpidon toimesta poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Väri on kyllä useinkin eri valokuvassa - se ei ole myyjän syy. Muuten kyllä ymmärrän, että olet ärsyyntynyt.

Mä aina kysyn että onko väri kuvan mukainen ja tähän myyjä vastasi että on juu.Kun sain tuotteen mikä piti olla vaalean aniliini niin se väri onkin viininpunainen?Eli ei sovi meille nyt noi kengät siihen juhlaan minkä mekon kanssa noita olin ostanut.Ja jos pohjat nauraa molemmista kärjistä jo niin ei varmaan ole kovinkaan uudet.

Ja mä itse aina laitan mitä vain myyn ja jos kamera ei saa sitä oikeaa väriä niin jo kohteeseen että väri liian vaalea kuvassa tai kuvan väri tummempi oikeasti.

Voi se marmatus täälläkin auttaa, mutta sinuna laittaisin viestiä myyjällekin. Jos kenkien kunto ei vastaa luvattua, saat aiheestakin marmattaa, vaikka purattaa kaupat. Mitä tulee väriin, niin jokaisen tietokoneen ruutu näyttää värin aina vähän erilaisena. On paha mennä sanomaan missä vika on tässä tapauksessa.

Yhteistyössä