Marko on ihan huippu!!

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Tylsä ja kuiva ukko se on, joka yrittää väkisin olla hauska kuten Andreaskin pk-houneessa sanoi.
Tippuispa Marko ja veisi Risellan mukanaan. :|
Jep kuivaakin kuivempi... Loppu kausi onkin sitten tylsää nyhjäämistä kun mielenkiintosimmat äänestetään veks heti alussa
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Tylsä ja kuiva ukko se on, joka yrittää väkisin olla hauska kuten Andreaskin pk-houneessa sanoi.
Tippuispa Marko ja veisi Risellan mukanaan. :|
Jep kuivaakin kuivempi... Loppu kausi onkin sitten tylsää nyhjäämistä kun mielenkiintosimmat äänestetään veks heti alussa
Komppaan kybällä!
 
tuttu
Mä olen ollut samalla reissulla Markon kanssa ja voin kertoa että oli siellä koko porukan letkein kaveri! Se on sellanen hyväntahtoinen ja huumori on kohdillaan. Aina ei tartte olla munasillaan ollakseen viihdyttävä!
 
Kuivana
ihmisenä tykkään tuommosesta kuivemmasta tyylistä. Ei tarvi olla perseet olalla, lollot ja vehkeet paljaana sekä syytää kirosanoja konekiväärityyliin ollakseen hauska.
 
Oujee
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mä olen ollut samalla reissulla Markon kanssa ja voin kertoa että oli siellä koko porukan letkein kaveri! Se on sellanen hyväntahtoinen ja huumori on kohdillaan. Aina ei tartte olla munasillaan ollakseen viihdyttävä!
Täysi peesi!!!!
Ne munat ois jo nähty nyt voitaisiin nähdä jotain laadukkaampaa viihdettä? Mutta: iso mutta: miksi ne VIIKSET :(
 

Yhteistyössä