Marko on ihan huippu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oujee:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mä olen ollut samalla reissulla Markon kanssa ja voin kertoa että oli siellä koko porukan letkein kaveri! Se on sellanen hyväntahtoinen ja huumori on kohdillaan. Aina ei tartte olla munasillaan ollakseen viihdyttävä!

Täysi peesi!!!!
Ne munat ois jo nähty nyt voitaisiin nähdä jotain laadukkaampaa viihdettä? Mutta: iso mutta: miksi ne VIIKSET :(

Niillä on/oli joku viiksiprojekti Teron ja Johanin kanssa :D

mä en tykkää siitä yhtään :$ vaikka se on nyt kaikkien mielestä niiiiin ihQ kun se laulaa luikautti nikolle yhden biisin, mut en tykkää kyllä yhtään. se sen puhetyyli on jo niin inhottava että ei jaksa kuunnella. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä en tykkää siitä yhtään :$ vaikka se on nyt kaikkien mielestä niiiiin ihQ kun se laulaa luikautti nikolle yhden biisin, mut en tykkää kyllä yhtään. se sen puhetyyli on jo niin inhottava että ei jaksa kuunnella. :xmas:

Voi kuule, ainakin mun mielestä se on ollut jees jo paljon ennen tuota loirotusta...ainoa täyspäinen tyyppi talossa Mariannen lisäksi. Ja ampukaa mut, mutta jotenkin olen alkanut tykätä myös Mariannasta sekä Terosta.

Mutta sehän on hyvä, että makuja on monia. Ois aika hiton tylsää, jos kaikki tykkäisivät samasta tyypistä!:D

Marko, Marianne ja Tero ovat ihan ok. Vielä myös Cheri ja Harri menettelee. Se vaalea kakkahuumron viljelijä on outo, Mariannasta ja Miasta en osaa sanoa, Niko, no joo. Andreas ja Johan?

Yhteistyössä