O
osakasomistaja
Vieras
Mikä näitä kesätyöntekijöiden perehdyttäjiä oikein vaivaa?! Nyt kun koulut on loppu, niin joka marketti on tietenkin miehitetty nuorilla kesätyöntekijöillä. Varmasti ovat ahkeria jne. mutta menepä kysymään ihan mitä tahansa neuvoa niiltä! En oletakaan että kesätyöntekijän pitää tietää mitä Oivariini maksaa tai mistä löytyy mainoksessa ollut mölkky-peli.... mutta kun tänään oli jo tälle kesälle neljäs kerta kun kesätyöntekijä vastaa "en mä tiedä, mä olen vain kesätyöntekijä".
Missä vaiheessa perehdytystä on kerrottu, että ei tarvitse tietää, mutta asiakasta autetaan viimeiseen saakka. Jos ei tiedetä, siitä otetaan selvää. Mennään kysymään joltain vakituiselta työntekijältä - vaikka kassalta jonon ohi, jos kerran ei tiedetä.
Nyt tilanne on ollut se, että tuon vastauksen jälkeen kesätyöntekijä on vähin äänin äkkiä poistunut tilanteesta.
Ja tämä ei ole kesätyöntekijöiden vika, vaan perehdyttäjien! Haloo kaikki te marketeissa työskentelevät: opettakaa oikeaa asiakaspalvelua.
Missä vaiheessa perehdytystä on kerrottu, että ei tarvitse tietää, mutta asiakasta autetaan viimeiseen saakka. Jos ei tiedetä, siitä otetaan selvää. Mennään kysymään joltain vakituiselta työntekijältä - vaikka kassalta jonon ohi, jos kerran ei tiedetä.
Nyt tilanne on ollut se, että tuon vastauksen jälkeen kesätyöntekijä on vähin äänin äkkiä poistunut tilanteesta.
Ja tämä ei ole kesätyöntekijöiden vika, vaan perehdyttäjien! Haloo kaikki te marketeissa työskentelevät: opettakaa oikeaa asiakaspalvelua.