Marketista lastenvaatteet ostavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Otsikossa tulikin jo keskeisin, eli jos ostatte marketista lastenvaatteet suurelta osin niin miksi ja mistä marketista?
Itse nyt alennusmyyntejä kierrelleenä huomasin taas ettei sieltä vaateliikkeistä aina kovin kummoisia vaatteita löydy, marketissa on usein paljon kivempia perusvaatteita..
Mut sit jotenkin tuntuu hassulta et ostais melkein kaikki vaatteet sieltä marketista, niin et lapsi olis suurinpiirtein kävelevä marketin vaateosaston mainos..;)

Ostan paljon esim. Prismasta lastenvaatteita. Tuttaa aika paljon. Tuttaa saa kyllä lastenvaateliikkeistäkin, joten ovat kyllä ihan laadukkaita. Mä en välitä vaikka eivät oliskaan maltaita maksaneita, mä ostan lapselle etupäässä jtn joka näyttää kivalta, tuntuu hyvältä materiaalilta, ei purista ja jossa on hyvä leikkiä.

Yhtä lailla ne henkat&maukat tunnistaa. Ite ostan aika paljon marketista, lähinnä Euromarketista, koska se on lähin ja käymme siellä myös ruokaostoksilla. Kertaakaan en ole pettynyt laatuun tms. ja paljon vähemmän aikaa ja voimia vaatii, kun vaateostokset hoituu "siinä sivussa"

Ostan S- ja K-ryhmän kaupoista, Euromarketista, Vapaa valinnasta, H&M, Lindex ja kirpputori. Ei mulle merkki niin tärkeä ole vaan vaatteen ulkonäkö, käyttökelpoisuus, sopiva hinta. Joissakin katson merkkiä ja laatua, kuten pihavaatteet.

marketissa myydään yksttäisiä kivoja, mutta kyllä esim ciraf on heikkolaatuista ja hieman kökköä ainakin poikein vaatteissa. Valitettavasti samalla hinnalla ei kivaa oikein löydy ja lompakko köyhtyy urakalla.

Joo, siis selvennykseks et mekin ostetaan jonkin verran, tai oikeastaan aika paljonkin marketista lapsille vaatteita.
Jotenkin vaan koen huonoa omatuntoa ajatuksesta et ei edes kävis noita hm/lindex jne läpi silloin tällöin, et lapsilla olis vaan sitä market-vaatetta eikä mitään "trendikästä".. Meillä jo tuollainen kouluunmeneväkin lapsi(jolle kyllä nuo marketista ostetut tuntuu hyvin kelpaavan kun vaan on sopivan värisiä), pienemmät ei tietty edes osaa mitään kamalasti vaatia.
Mut tuntuu vaan et kaikki muut äidit tykkää shoppailla lastenvaatteita ihan innolla ja musta se on lähinnä väsyttävää kulkea kaupasta kauppaan, olisin sen ajan mielummin vaikka lasten kaa puistossa.:)

No meilläpäin lähes kaikki lapset puetaan Keskisen alennuseriin. Viime syksynä kerhon kuudesta tytöstä neljälle oli samanlaiset pallokumpparit. Siinä vain yksi esimierkki. Eivätpä ainakaan tule kateellisiksi toisilleen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, siis selvennykseks et mekin ostetaan jonkin verran, tai oikeastaan aika paljonkin marketista lapsille vaatteita.
Jotenkin vaan koen huonoa omatuntoa ajatuksesta et ei edes kävis noita hm/lindex jne läpi silloin tällöin, et lapsilla olis vaan sitä market-vaatetta eikä mitään "trendikästä".. Meillä jo tuollainen kouluunmeneväkin lapsi(jolle kyllä nuo marketista ostetut tuntuu hyvin kelpaavan kun vaan on sopivan värisiä), pienemmät ei tietty edes osaa mitään kamalasti vaatia.
Mut tuntuu vaan et kaikki muut äidit tykkää shoppailla lastenvaatteita ihan innolla ja musta se on lähinnä väsyttävää kulkea kaupasta kauppaan, olisin sen ajan mielummin vaikka lasten kaa puistossa.:)
Mä ostelisin kyllä mielelläni, mutta niihin saa uppoamaan ihan tolkuttomasti rahaa (jota ei liikaa ole) ja kuitenkin ne menee niin vähän aikaa. Ja sitte harmittaa jos 100 euron vermeisiin lentää jotain joka ei lähde. Tai repeää. Tms. Halpoja ei tarvii säästellä ja hoitavat hommansa siinä missä "ökyvaattetkin".

Mulle on ihan sama, mistä vaatteet ostetaan. Pääasia, että ovat laadukkaita, kivannäköisiä ja yllätys yllätys - ei kalliita.

Ulkovaatteisiin sitten kyllä satsaan eri tavalla kuin esim. paitohin.

Ja mun mielestä h&m ei ole sen trendikkäämpi kuin Prisma tai citymarket..

Mä en käsitä tuota "markettivaate" juttua. Samoja vaatteita sieltäkinlöytyy kuin muualtakin, osa on tietty omaa valikoimaa. Mutta mikä niistä tekee sen huonompia lähtökohtasesti kuin muualta ostetut?

Minä ostan joskus marketista ruokaostoksilla ollessa, mutta toisinaan sitten taas ihan muistakin liikkeistä. Missä nyt sattuu olemaan kätevin käydä ja missä löytyy sopiva eteen. Ei se ole niin nuukaa että mistä sen vaatteen on ostanut. Niin tai siis niissä Prisman Reimoissahan lukee että PRISMA isolla selässä, että arvonsa tunteva vanhempi kyllä ostaa ne vähintään stokkalta.... ;)

no voihan se vastaavasti olla kävelevä lindexin mainos :D
itse ostan suurimman osan marketeista kun siellä ruokakaupassa asioidaan niin samalla lähtee vaatteetkin mukaan,harvemmin käyn kaupungilla :)

Suurin osa marketeista ja kirppareilta.
Joskus harvoin, kerran vuodessa, erehyn johokii muuhun putiikkiin jotain ostamaan.
Ja eipä oo tuo esikkokaan koskaan mitään valittanut!

Kirppareilt tehny hyvii löytöi aina välil! Että meiltäkin löytyy merkkivaatteita, mitään niistä ei oo uuten ostettu, vaan kirppareilt, uuden veroisina ja ihan parilla eurollakin!!

Yhteistyössä