Marketista hyvä kuivashampoo?

Pitkät hiukset, tyvi vaan rasvoittuu pian. Olisi kiva kokeilla kuivashampoota, ei tarttisi niin usein pestä. Onko kukaan kokeillut marketin tuotteita?? Mikä hyvä? Oli Sunsilkkii ja jotain Rockii...mut en soannut päättää min kä otan. Onko se halvin välttämättä silti huonoin. Sunsilkkii pyörittelin kädessä. Kertokaas!! =)
 
"Jeba"
Mie oon tykänny Klippoteket kuivashampoosta, vaaleanpunasessa putelissa. Miulla aina etutukka rasvottuu päivän mittaan ja toi Klippoteket on ollu ihan paras kun tahtoo vaan tiettyyn kohtaan suihkauttaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Halin
"vieras"
Mulla on ollut Klippoteket- merkkinen paras. Sellainen vaaleanpunainen pullo.
Olen kokeillut sunsilkiä joka jätti omat tummat hiukset harmahtaviksi ja oli muutenkin huonompi.
Biozell- oli ok, ei niin paljon tuo muotoiltavuutta ja muutenkin ei niin hyvä kuin tuo klippoteket.

Got2be:tä en ole kokeillut.
 
"vieras"
Mä tykkään biozellista. Toimii mun tummaan, vyötäröpituiseen tukkaan :) Kohottaa mukavasti tyveä, mulla on liukas ja jotenkin raskas tukka, niin menee helposti päätä pitkin.
 
[QUOTE="dee";27060329]Mulla on Herbinan kuivashampoota. Raikas, hyvä tuoksu ja edullinen.[/QUOTE]

Mulla kanssa Herbinan kuivashamppoo käytössä enkä tykkää yhtään, ei pidä eikä tukka näytä puhtaalta kovinkaan kauaa. Ostin kun ei Klippotekettiä siinä kaupassa ollut :p Seuraavaksi taas sitä.
 
"vieras"
Sehän tekee hiukset ihan järkyttävän sähköisiksi, miten sellasta voi kukaan käyttää :O Ja jos on vähänkin rasvoittuva hiuslaatu tai siis päänahka, ei siihen auta kuin shampoopesu...
 
Pikapuhdistaja
Ruisjauho on hyvä ja halpa kuivashampoo ja kaiken lisäksi aito luonnontuote. Ainakin minulla se toimii.

Kun minulla on kiire saada hiukseni puhtaiksi, ripotan niihin ruisjauhoa 2-3 hyppysellistä, annan vaikuttaa 0,5-1 min ja sitten kampaan tai harjaan sen pois. Hiukset pysyvät puhtaan näköisinä koko päivän. Illalla tai seuraavana aamuna ne pitääkin sitten jo pestä normaalisti.
 

Yhteistyössä