Marketin mineraalimeikit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevyemmän perässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen ainakin Maybellinen mineraalipuuteria/meikkivoidetta (jauhe, jolla saa nätisti sekä kiillon että värierot tasoiteltua), pelittää itselleni tosi hyvin - kestää & iho on tykännyt tosi hyvää tuon käytöstä :)

Lumenen tavara ainakin on tosi hyvää. Mulla on sitä mineraalimeikkipuuteria ja on iho parantunut todella paljon kun vaihdoin tavallisen meikkivoiteen ja puuterin tuohon. Mulla ei oo kokemusta noista kalliimmista mineraalimeikeistä kun ei mulla oo sellasiin rahaa mutta eli en tiedä että onko ne parempia kuin toi mutta mulla ei oo tosta mitään valittamista :)

Miksi ostaa sekundatavaraa kun voi ostaa oikeasti puhtaita ja hyviä tuotteita!? Eikä ne maksa juurikaan enempää, koska et maksa pelkistä mainoksista!

Anteeks mut harmittaa niin paljon tuo isojen yritysten valheellinen mainostaminen. Ainakin lumenen mineraalimeikissä on silikoneja. Pari tuttua ovat kokeilleet ja olleet yksinkertaisesti sitä mieltä, että ihan ok, mutta turha ostos kun voi ostaa niin paljon laadukkaampaa ja riittoisampaa tavaraakin.

Itse olen ostanut www.greenlips.fi verkkokaupasta ja olen tykännyt todella paljon niiden mineraaleista ja on halpoja myös. Eli sellainen merkki kuin barefaced beauty. En tiedä saako jostain marketeista mutta tuolta nyt ainakin. Suosittelen lämpimästi!!!!!

laadukkaita miniraalimeikkejä suht halvalla everydayminerals.com, tavarat tulee jenkeistä eli pidä tilaus alle 45 eurossa ja et joudu maksamaan veroja/tulleja. Laittavat usein myös näytteitä mukaan, eli saat vähän enemmän kuin mitä tilaat :D

Yhteistyössä