markettien aurinkolasit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunny

Vieras
Onko teidän aurinkolasit ostettu optikolta vai jostain ns. marketista. Mitä olette mieltä markettien 100% suojasta ja jos joku tietää oikeesti pilaako ne silmät, niin olisi kiva saada tietoa...

Mä olen aina ostanut tuollaisia "halpislaseja" ja ollut niihin ihan tyytyväinen. Sitten mies osti mulle about 5 vuotta sitten lomareissultaan jotkut kalliit lasit ja voi pojat ne on hyvät!! En mä aiemmin edes ymmärtänyt että aurinkolasit voi estää auringon häikimisen kokonaan ja silti lasien läpi näkee kuin olis rillit päässä. Mä olen oikeesti unohtanut monta kertaa aurinkolasit päähäni kun oon mennyt vaikka kauppaan tai jotain. Ne ei peitä näkyvyyttä lainkaan, vaikkakin tosiaan estää häikimisen lähestulkoon kokonaan.

Nuo mun arskat ei kyllä oo optikolta, vaan ne on jotkut kalliimmat "merkkilasit". Mutta laatueron todellakin huomaa.

Optikolta on omani.

Markettien lasien kanssa on vähän arpapeliä, tutkimusten mukaan osa toimii ihan yhtä hyvin kuin optikolta ostetut lasit, mutta joukossa on sitten huonojakin, mistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun pitäisi lähteä etsimään uusia. Paljonko aurinkolasit optikolta maksaa, siis edes suurinpiirtein minkälaisen kolon ne lompakkoon tekevät?

Nyt on ainakin Silmäasemilla tämän kuun tarjous. Kun ostaa silmälasit, niin saa kaupan päälle aurinkolasit vahvuuksilla. Niin ja tuplabonarit :). Oliskohan tollaset arskat muuten jotain satasen luokkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun pitäisi lähteä etsimään uusia. Paljonko aurinkolasit optikolta maksaa, siis edes suurinpiirtein minkälaisen kolon ne lompakkoon tekevät?

Nyt on ainakin Silmäasemilla tämän kuun tarjous. Kun ostaa silmälasit, niin saa kaupan päälle aurinkolasit vahvuuksilla. Niin ja tuplabonarit :). Oliskohan tollaset arskat muuten jotain satasen luokkaa?

Riippuu merkistä. Minä sain viime vuonna vahvuuksilla alle satasen hintaan. Oli Instrun joku ale-valikoima, mutta ihan tyylikkään näköisiä. Tietty jos haluaa jonkun tietyn (hienon) merkkiset niin satanen ei riitä mihinkään... :)

Yhteistyössä