Marjo Niittyviita käyttää samoja vaatteita tyttärensä kanssa. LOL!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
" Kun siis mähän käytän Fiorellan vaatteita ja Fiorellahan on tosi nuoreka merkki ja Saran kaverit on aina et iik onks sulla sun äidin vaatteet ja mä en vois koskaan käyttää meidän äidin vaatteita ja mä_vaan_oon_niin_täydellinen !! "

Jessus miten ärsyttävä (ja kulahtanut) ämmä :D Ja ei, en todellakaan ole kateellinen.

Just. Ja mä saan pojalta sen pieneksi jääneet vaatteet, nyt kun mun poika on 12. vuoden päästä mä en tee sen jättimäisillä paidoilla ja housuilla mitään. Mitä hienoa tuollaisessa on? Miksi eivät osta tytölle omia vaatteita? Onko se sen tytär joku jättiläinen? Onko supermarjon kädet liika lyhyet, jos lapselle sopii sen vaatteet? Minä sentään olen pieni ihminen, mutta supermajo on pitkä ja kolho. Varmaan äiti ja tytär voi käyttää yksiä legginssejäkin hameena, yhtäaikaa, sitten heitä luullaan kaksosiksi. Ihanaa, niin täydellinen superelämä, olen oikeinkin kadeellinen.

:laugh: siis ei voi olla totta :D

Jokaisella oma makunsa :) enkä nyt naura sille, että tuo äitihän on iloinen pirteä nuorekas siro, vaan sille että miten ihmeessä tuollaista viitsitään purkittaa ihan ohjelmasarjan verran? Eikö sieltä tuutista voisi tulla sensijaan jotain järkevää? Tv-ohjelmien taso on kyllä laskenut huimasti parissakymmenessä vuodessa, vai johtuisko siitä että kanavia on niin paljon enemmän että joukkoon mahtuu myös paljon tuollaista saippuaa :D

jotenkin harhaanjohtavan makuinen otsikointi.
enemminkin olis, että "super-marjon tyttö käyttää äitinsä vaatteita".
ai niin, mutta eihän se myy samalla tavalla :)

teininä mä käytin muuten mummoni vaatteita joskus :D

täh. miten voi olla noin pieni että käyttää 7v ikäisen kanss samoja vaatteita. nyt tunnen kateutta. Mun 12 veen vaatteet on mulle varmaan vielä 5 vuotta liian pieniä. sen koko on 140 cm. just.

Yhteistyössä