Marinaa (tupakanhimosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menhit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Menhit

Aktiivinen jäsen
22.11.2007
2 293
0
36
Siis miten tää voi tällä kertaa olla näin hiivatin hankalaa! Ei tää polttamattomuus vaan viime raskaudessa näin kamalaa ollu! Toki koko raskauden tupakanhimo nosti päätään harva se päivä, mutta meni nopeasti ohi, enkä polttamaan kertaakaan sortunu.

No nyt tää on ihan helvetistä! Tää himo on jatkuvaa ja niin kovaa et tekis mieli itkeä, näen joka yö unta että poltan maha pystyssä :ashamed: Oon nyt kuitenkin ollu polttamatta hmm jotain 4 kuukautta, niin eikö tän pitäs helpottaa eikä pahentua?? Mitä ihmettä teen että tää helpottas?

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Voin ikäväksesi ja omaksi ikäväkseni todeta, että en ymmärrä... siis sitä, ettei tupakanhimo laannu, enkä sitä, että tupakasta tulee fyysisiä tai psyykkisiä vieroitusoireita.

Eli suomeksi: en keksi mitään muuta apua, kuin hypnoosi tai akupunktio

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
En tiiä, mulla siihen hillittömään tupakanhimoon autto, ko menin ja vetasin sen tupakan. Tuli niin paha olo ettei tehny mieli piiiiiiiiitkään aikaan. Ja sitte, ko niitä himoja tuliki, muistin sen olon. Hyi. Yök. :x

Miulla alkaa olee keinot niin loppu et oon jo totakin miettiny, mutta pelkään ettei tuliskaa pahaa oloa :ashamed: