Marinaa mustasukkaisesta (?) miehestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olimme viime viikonloppuna häissä.Mies halusi tanssia kanssani koko ajan ja jos en halunnut tanssia niin alkoi mököttää....Loppuillasta lähdimme jatkoille yökerhoon ja narisi sielläkin koko ajan jostain,musiikki oli huonoa,väsytti tms.Sanoin että halusin vielä tanssia (muiden tuttujen kanssa,miehiä oli tässä porukassa).Mies sanoi että ok ja meni istumaan.Tuli kuitenkin hetken päästä notkumaan siihen lähelle....arhgh.Että mua hävetti! Olisin kerrankin halunnut juhlia,kun pääsimme kahdestaan häihin ilman lapsia.Lopulta mulla meni käämit ja lähdin kiitämään sieltä,mies perässä....mentiin sitten mun vanhemmille yöksi.Mitä mieltä olette? ärsyynnyinkö turhasta?
Itse oon sellainen että tykkään seurustella muidenkin kanssa (ja tanssia),enkä haluaisi olla pelkästään miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
mieheshän kuitenki anto sun tanssia muittenki miesten kanssa... miksei hän olisi saanut olla kuitenki lähettyvillä? yhdessähän olitte kuitenki liikenteessä..

Ensin sanoo että tanssi vaan,hetken päästä tulee takaisin että lähdettäiskö jo pois.Sitten kun en suostu niin jää notkumaan tiskille ja murjottaa.Ottaa päähän,koska käydään kahdestaan ulkona noin 2 krt/vuodessa.Olisi kiva rentoutua ja seurustella myös muiden kanssa.

mun olisi pitänyt seurustella ja tanssia pelkästään hänen kanssaan.Tottakai haluan jutella muiden vieraiden kanssa.Kyllä siinä fiilikset menee jos toinen roikkuu koko ajan ja käyttäytyy epäsosiaalisesti.Kyseessä oli kuitenkin veljen häät.

Sä et oikeasti taida välittää paskan vertaa sun miehestä. Tiedän koska ite oon käyttäyny just nuin parissakin suhteessa ja loppujen lopuksi myönsin itsellenikin että en vain rakasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasko lie:
Sä et oikeasti taida välittää paskan vertaa sun miehestä. Tiedän koska ite oon käyttäyny just nuin parissakin suhteessa ja loppujen lopuksi myönsin itsellenikin että en vain rakasta.

Tottakai välitän miehestä.En antanut aihetta mustasukkaiseen käytökseen.
Eikö ole ihan luonnollista seurustella/tanssia muiden vieraiden kanssa? Musta se kuuluu jopa hyviin käytöstapoihin! En ihan ymmärtänyt sun pointtia....

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v:
minusta olisi normaalimpaa jos kerta harvoin pääsette yhdessä ilman lapsia että sua olisi kiinnosta puoliso enemmän..

Olen vissiin sitten outo,koska musta on kiva jutella tuttujen kanssa ravintolassa.Porukalla lähdettiin jatkoille.Harvoin tapaan veljeäni ja sukulaisia.

Siis ensin sä et jaksanut tanssii miehes kanssa häissä ja sitten miehes ei jaksa yökerhos tanssia. Hmmm... Mielenkiintosta... Mutta jos meillä ois vastaava tilanne päinvastoin eli jos mies ensin valittas että ei jaksa tanssia ja sit se tanssis vierattein naisten kanssa, niin kyllä mä ainakin vähän möksähtäsin... Ja jos pääsee noin harvoin kaksilteen ulos ni ehkä mä ainakin haluisin tanssia oman ukon kanssa... Mutta tietty jokainen tyylillään! Kantsis varmaan puhua ukon kaa ja kertoa mitä sä odotat ku lähette yhes ulos ja mitä hän odottaa ja koittaa sit saaha joku kompromissi aikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
mieheshän kuitenki anto sun tanssia muittenki miesten kanssa... miksei hän olisi saanut olla kuitenki lähettyvillä? yhdessähän olitte kuitenki liikenteessä..

Ensin sanoo että tanssi vaan,hetken päästä tulee takaisin että lähdettäiskö jo pois.Sitten kun en suostu niin jää notkumaan tiskille ja murjottaa.Ottaa päähän,koska käydään kahdestaan ulkona noin 2 krt/vuodessa.Olisi kiva rentoutua ja seurustella myös muiden kanssa.

Ööh... tuliko mieleen, että mies olisi halunnut käyttää tilaisuuden hyväkseen ja olla sun kanssasi, kun siihen oli kerrankin mahdollisuus. Kyllä minä ainakin haluaisin käyttää harvat hetket yhdessä, enkä muiden kanssa tanssimalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ensin sä et jaksanut tanssii miehes kanssa häissä ja sitten miehes ei jaksa yökerhos tanssia. Hmmm... Mielenkiintosta... Mutta jos meillä ois vastaava tilanne päinvastoin eli jos mies ensin valittas että ei jaksa tanssia ja sit se tanssis vierattein naisten kanssa, niin kyllä mä ainakin vähän möksähtäsin... Ja jos pääsee noin harvoin kaksilteen ulos ni ehkä mä ainakin haluisin tanssia oman ukon kanssa... Mutta tietty jokainen tyylillään! Kantsis varmaan puhua ukon kaa ja kertoa mitä sä odotat ku lähette yhes ulos ja mitä hän odottaa ja koittaa sit saaha joku kompromissi aikaan...

Se mua just jurppi,että mies vaan valitti ravintolassa koko ajan jostain.Mikään ei ollut hyvä...! Haluan pitää hauskaa silloin harvoin kun lähdetän ulos,enkä nyhjätä kahdestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasko lie:

Tottakai välitän miehestä.En antanut aihetta mustasukkaiseen käytökseen.
Eikö ole ihan luonnollista seurustella/tanssia muiden vieraiden kanssa? Musta se kuuluu jopa hyviin käytöstapoihin! En ihan ymmärtänyt sun pointtia....

Tottakai sinä oot antanu aihetta mustasukkaiseen käytökseen, koskapa olet halunnut vain toisten kanssa vain ja seurustella. En sano etteikö niin voisi tehdä mutta miehesi mielestä se varmaan oli aihe olla mustasukkainen. Liekö kultasi vähän epävarma itsestään?

hetkonen vissiin jotain vialla jos noin ajattelet? tokihan on ihan ok keskustella muidenkin kanssa mutta luulisi että ennemmin olisi aihetta valittaa just päinvastaisesta käytöksestä.kummaa jos susta miehesi kanssa olo on nyhjäämistä,varsinkin kun ilmeisesti harvoin saatte olla ilman lasia

minun mielestä tuo tilanne on aika 'sekava',sanot että vain pari kertaa vuodessa saatte mennä kahden,mutta sitten kuitenkin sanot että mies siihen tulee kyttäämään kun sinä haluaisit olla vain muiden kanssa...oletteko lähteneet matkaan siinä tuumin että nyt me menemme kahdestaan ja olemme siellä yhdessä,muiden kanssa juttelemme mutta olemme yhdessä.vai niin että yhdessä lähdetään mutta juhlitaan sitten erikseen?ja siis lähdetty niin että asiasta on sovittu ääneen eikä vain toisen mielessä/seläntakana muiden kanssa?jos eka vaihtis tai se ettei asiasta ole puhuttu niin hermostut turhasta koska diili on diili,mutta jos toka ja asiasta puhuttu niin ehkä aihetta olla (joskin silloinkin aika pienestä)vähän itseensä ottanut.mä ainakin inhoan kun luulen viettäväni miehen kanssa kahden aikaa ja sitten paikalle yhtä-äkkiä tuleekin muita tyyppejä,kun mies salaa itselleen hommannut seuraa.