marimekon klassikkolaukusta tietävät,asiaa teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt ostaja

Vieras
ostin hiljattain käytetyn marimekon puuvillamarkiisisen laukun. laukun piti olla se,mihin mahtuu koulukirjat yms. mutta toisin kävi. ja olen aivan varma, että kyseessä on marimekon mini olkalaukku.

paljonko tuossa 30x32x13 cm laukussa on hihnan leveys?

siis ei kai nyt marimekon laukku pystyisi kutistumaan pesussa mini olkalaukun kokoiseksi, myyjä ei suostu purkamaan kauppoja,kun väittää minun olevan väärässä..

Kun mä en nyt oikein ymmärrä että miksi se hihnan leveys on tärkeä :ashamed: Mun laukku on vaatehuoneessa ja jos mä lähden sinne rymyämään mitatakseni sen, lapset heräävät joten...

Mutta siis jos kyse on siitä mini-olkalaukusta, onhan se koko laukku silloin pieni eikä vaan hihna kapea tms.. olkalaukku on kokoa 30 X 32 x 13 cm, jos se laukku on pienempi, niin se ei ole silloin olkalaukku

ku mie mietin et miun mielestä tuossa on paljon kapeampi hihna ku siinä tavallisessa. ja ei kai nyt pesussa laukku voi kutistua normaalista pienemmäksi kuin mini olkalaukku. tai siis tuo on pesty ja jokusen sentin kutistunu tuosta mini olkalaukun koosta. ku myyjä laitto et makso joku aika sitte siitä 59? ja eikös nuo tavallisen kokoset laukut lähentele hinnaltaan 80?:a..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Kun mä en nyt oikein ymmärrä että miksi se hihnan leveys on tärkeä :ashamed: Mun laukku on vaatehuoneessa ja jos mä lähden sinne rymyämään mitatakseni sen, lapset heräävät joten...

Mutta siis jos kyse on siitä mini-olkalaukusta, onhan se koko laukku silloin pieni eikä vaan hihna kapea tms..

Itse kuvittelisin että jos laukku on pienempi niin ilmanmuuta hihnakin kapeampi.
Tsoin en ole ap enkä omista muutenkaan yhtään Marimekon laukkua (vaikka haluaisin!) :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ku mie mietin et miun mielestä tuossa on paljon kapeampi hihna ku siinä tavallisessa. ja ei kai nyt pesussa laukku voi kutistua normaalista pienemmäksi kuin mini olkalaukku. tai siis tuo on pesty ja jokusen sentin kutistunu tuosta mini olkalaukun koosta. ku myyjä laitto et makso joku aika sitte siitä 59? ja eikös nuo tavallisen kokoset laukut lähentele hinnaltaan 80?:a..

Niitä laukkuja saa vähän väliä alennuksella...

Mutta siis jos se on mini-olkalukku, niin se on mini-olkalaukun kokoinen ja jos ei ole, niin se on suunnilleen olkalaukun kokoa pestynäkin (eikä mun laukku ole kutistunut kyllä pesussa).
Oletko varma että se on nimenomaan Olkalaukku eikä joku muu marimekon suhtkoht samanlainen laukkumalli?

Mini-olkalaukku on 25 x 25 cm eli tosi paljon olkalaukkua pienempi eikä mikään laukku niin paljon kutistu pesussa

maksoin siitä 40?:a kun oli uudenverone. ja myyjä ilmotti et kyseessä on normaalikokone olkalaukku, ei mini-versio.mutta postista tipahti vähän alle 25x25cm kokoa oleva laukku. ja siis kyseessä on se olkalaukku, aivan samanlainen kun olen kaupassakin ihaillut.

ja mie tahon sen isomman enkä tyydy miniin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
maksoin siitä 40?:a kun oli uudenverone. ja myyjä ilmotti et kyseessä on normaalikokone olkalaukku, ei mini-versio.mutta postista tipahti vähän alle 25x25cm kokoa oleva laukku. ja siis kyseessä on se olkalaukku, aivan samanlainen kun olen kaupassakin ihaillut.

ja mie tahon sen isomman enkä tyydy miniin!

No se on se mini silloin jos se on noin 25x25cm. Todellakaan siis se Olkalaukku ei kutistu niin pieneksi ja muuta vielä mittasuhteitakin pesemällä...

sitä mieki.. no, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis kun menee kirpparilta ostamaan.. harmittaa vaan ku tuo 40?:a sattuu olemaan meikäläiselle iso raha. ja kerrankin luulin tehneeni hyvät kaupat.. harmittaa..

no, ehkä se on säästettävä rahaa jos vaikka saisin joskus semmosen isomman laukun hommattua..

ei siihen mini olkalaukkuun mahdu ku peili ja kampa :D
jos myyjäö joku tuttu mene tiukkana ja sanot et rahat takas tai teet rikosilmotuksen huijauksesta??? mä ainakin peruisin kaupan, jos tuote ei vastaa sitä mitä sen piti!!! ja näin toimii myös oikea marimekon liike

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
ei siihen mini olkalaukkuun mahdu ku peili ja kampa :D
jos myyjäö joku tuttu mene tiukkana ja sanot et rahat takas tai teet rikosilmotuksen huijauksesta??? mä ainakin peruisin kaupan, jos tuote ei vastaa sitä mitä sen piti!!! ja näin toimii myös oikea marimekon liike

myyjä lupas palauttaa osan rahoista jos lähetän laukun takaste. mutta koko summaa ei maksa kun ei tahallaan valehdellu, mukamas. ei tiennyt, että marimekolla on erikokoisia laukkuja olemassa.. hohhoijaa.. ja oli liikkeestä ostanu sne laukun.. juupa juu..

sano vaan että on kai sitä ostajallaki joku vastuu kaupoissa.. harmittaa vieläki.. no, tuo saa olla koristeena ku ei meikäläisne tavarat siihe mahu :(

Yhteistyössä