Marimekko, yök....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

k

Vieras
Tuon yhden ketjun innoittamana.... Ihan hirveitä kankaita esim. ja mikä hinta! Juuri joku jutteli että oli ostanut lastenhuoneisiin marimekon verhot ja hintaa parisataa euroa. HÄH, ihan oikeesti....

Mä tykkään Marimekon kankaista, ainakin suuresta osasta niistä kuoseista. Varaa ei ole niitä hankkia mutta äidiltä olen saanut vanhoja marimekon 60- luvun verhoja parit. Ne miellyttää mun silmää :)

Itse taas tykkään monista kankaista kun aiheena on käytetty paljon suomalaisuudesta ja suomen luonnosta johdettuja kuvioita. Hinta on kova, joten harvemmin tulee kankaita osteltua.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Lehmä-kangas on hupaisaa ja jotkin vanhemmat jutut myös. Mutta pelkän nimen vuoksi en osta, kuten en mitään muutakaan.

Tuo Kevätjuhla-kuosi on aivan loistava! Meillä on pöytäliinana

=)

Sekö se on nimeltään? Miinan lehmät ovat valloittavia.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Lehmä-kangas on hupaisaa ja jotkin vanhemmat jutut myös. Mutta pelkän nimen vuoksi en osta, kuten en mitään muutakaan.

Tuo Kevätjuhla-kuosi on aivan loistava! Meillä on pöytäliinana

=)

Sekö se on nimeltään? Miinan lehmät ovat valloittavia.

Joo kyllä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä ne kukkaset on aivan hirveitä, en käsitä miten jotkut ihmiset laittaa sellasia verhoja ikkunaan, omg

jaa yhden kuosin takia pistät pannaan jonkun merkin? En minäkään nyt unikkoverhoja, mutta on siellä muutakin...

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Kyllä ne kukkaset on aivan hirveitä, en käsitä miten jotkut ihmiset laittaa sellasia verhoja ikkunaan, omg

jaa yhden kuosin takia pistät pannaan jonkun merkin? En minäkään nyt unikkoverhoja, mutta on siellä muutakin...

No ainakin tämä, mut eipä oo vastaan kivannäkösiä marimekon verhoja tullu

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

No ainakin tämä, mut eipä oo vastaan kivannäkösiä marimekon verhoja tullu

okei. Mulla ei oo tullut mieleen että ne olis tarkoittu vain verhoiksi. Mä olen tehnyt jotain ihan muuta

Mäkään en ennen tykänny Marimekostakovin, mutta kun olin puljussa töissä niin ihastuin moneenkin kuosiin :D Unikko mua ei viehätä vieläkään, moni muu kyllä. Harmi vaan ettei verhoihin ole vielä ollut rahkeita sijottaa, paljon muuta pientä olen ostanu kuten pannulappuja ja kaitaliinoja.

Enkä ole edes "perusmarimamma", vaan kyllä sieltä on heviäipällekin löytynyt sopivaa vaatetta B)

No minua ei saa sieltä ostamaan kankaita, pyyhkeitä olen käynyt lahjaksi ostamassa, ja jotain perusraidallista voisin, nimenomaan pyyhkeenä itsellenikin huolia. Mutta mikään kuosi ei meidän kodin ikkunoihin tule. Siitä auringosta tykkään sen verran, että ompa tuommoinen kukkien kastelukannu meille tullut. Muutoin marimekkoa löytyy tasan yhdeltä lapselta jokapoika-paita, lahjaksi saatuna. Ja noita kivi-tuikkuja, jotka ovat sitten iittalaa/marimekkoa, niin ja ei pidä unohtaa kahta mielestäni aivan karmeaa mariskoolia, nekin lahjaksi saatuja.

Yhteistyössä