kirpparihinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katmat

Vieras
käyn aika paljon kirppareilla ja oon huomannu että jotkut pyytää ihan hirveitä hintoja lastenvaatteista.Esim reimatecin toppahaalari jossa polvet ja takamus ihan kuluneet: 25 e. Ostatteko te joku valmiiksi kuluneen haalarin tuolla hintaa? Ite en ikinä ostais. úudenveroisesta voisin tuon maksaa jos on reimatec tms kallis haalari mutten ikinä sellaisesta joka valmiiksi kulunu että paikat saa laittaa. Ite myyn säännöllisesti lasteni pieniä vaatteita kirppareilla ja esim reimateccia oon myyny n 10-15e kunnosta riippuen.Minkälaisia hintoja te ootte valmiita maksaan vaatteista? Entä te, jotka myytte kuluneita haalareita noin kalliilla, saatteko ne kaupaksi? Täälläpäin ne ainaki jää hyllyyn.

kun mä oon kans sitä vaa miettiny et saako nää törkeitä hintoja pyytävät tavaransa myytyä? eilen viimeks olin kirpparilla ja sielä heti erottuu muutama pöytä jossa tavara on hirveän hintaista. vaikka olis kuinka kallis merkkituote nii käytetty on käytetty eikä siitä voi pyytää määräänsä enempää,varsinkaa jos on jo valmiiksi kuluneen näköinen.onneksi osa kuitenki myy kirpparihinnalla niin viittii jotain ostaaki.ite ku myyn laitan sellaisen hinnan jonka olisin ite valmis maksamaan.

Mä ostan vain uusia tai uudenveroisia kirpparilta, mutta niistä voinkin sitten maksaa esim 10e lasten paidasta ja 10e hienosta topista itselleni. Mielummin kyllä halvemmalla ostan :) Mutta toisinaan maksan isojakin summia, jos uudenveroinen ja kiva.

Mä en edes ymmärrä miksi joku tuo kirpparille rikkinäisiä, nukkaisia ja tahraisia vaatteita tai jotain kamalia ikivanhoja ysärivaatteita.

tollaset kuluneet..
itse metsästän esim huutiksesta lapselle KAVAT-kenkiä, niistä maksan, jos on hyvässä kunnossa ja Polarn O Pyretistä myös (laadukkaat), mutta rajansa kaikella..
samaan oon törmännyt minäkin, jistakin yritetään periä aivan hirveitä hintoja - esim just Reimatecin haalareista...'
en varmaan maksa käytetyistä esim 50 e

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
käyn aika paljon kirppareilla ja oon huomannu että jotkut pyytää ihan hirveitä hintoja lastenvaatteista.Esim reimatecin toppahaalari jossa polvet ja takamus ihan kuluneet: 25 e. Ostatteko te joku valmiiksi kuluneen haalarin tuolla hintaa? Ite en ikinä ostais. úudenveroisesta voisin tuon maksaa jos on reimatec tms kallis haalari mutten ikinä sellaisesta joka valmiiksi kulunu että paikat saa laittaa. Ite myyn säännöllisesti lasteni pieniä vaatteita kirppareilla ja esim reimateccia oon myyny n 10-15e kunnosta riippuen.Minkälaisia hintoja te ootte valmiita maksaan vaatteista? Entä te, jotka myytte kuluneita haalareita noin kalliilla, saatteko ne kaupaksi? Täälläpäin ne ainaki jää hyllyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä ostan vain uusia tai uudenveroisia kirpparilta, mutta niistä voinkin sitten maksaa esim 10e lasten paidasta ja 10e hienosta topista itselleni. Mielummin kyllä halvemmalla ostan :) Mutta toisinaan maksan isojakin summia, jos uudenveroinen ja kiva.

Mä en edes ymmärrä miksi joku tuo kirpparille rikkinäisiä, nukkaisia ja tahraisia vaatteita tai jotain kamalia ikivanhoja ysärivaatteita.

uusi tai uudenveroinen (eli ei yhtään kulunut eikä mikää 10 vuotta vanha) on eri asia ja siitä mäkin voin maksaa vähä enemmän.Mutta kuluneesta/nuhjaantuneesta/tahraisesta vaatteesta en ikinä maksais niin paljon ku muutamat näyttää pyytävän.näkyy varsinki haalareiden ja muiden ulkoiluvaatteiden kohtalla,että toisilla on tarve saada niistä hirveän iso hinta siks ku ovat ite maksaneet niistä paljon.mutta ku kirppari on kirppari ja on järjetöntä pyytää monta kymppiä jostain vanhasta haalarista ku melkein samalla hinnalla saa alennusmyynnistä uuden.

Kirpparilla pitää olla kirpparihinnat! edes 10? ei saa maksaa, jos tuote on käytetty,kaupastakin saa uusia halvemmallla tarjouksista. Kirpparin maine menee pilalle, jos joku siellä yrittäää kaupitella likaisia ja rikkinäisiä kamppeitaan. Mua välillä oksettaa, jos näen sellasia laatikoita kun kerran, karmeita suttusia ikiikivanhoja banaanilaatikoita..........joissa sitten on jotain karseeta lumppuu ja rasvottuneita kodinkoneita, hyi!

myin jus reimanpuvun 1e sille joka ekana kysy hintaa usein on ettei kukaan satu kyseleenkään. (tori kirppiksellä)kvl. niin ja joku kyseli uuden veroista 70luv. vaatteita joita muutama pyysin 5ekpl. kauhistu hintaa. joten kirjavaa on porukat.

Yhteistyössä