Mariliin haukkumis ketju...

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
No ei kai. Olen vaan semmonen vastarannan kiiski asiassa kuin asiassa.
Tässä yksi syy miksi EI pitäisi vartavasten haukkua. Asiassa kuin asiassa olen sitä mieltä, että vastaväitteet (perustellut), monesti vievät keskustelua eteenpäin niin että moni ao keskustelijoista alkaa miettimään myös omia mielipiteitään ja niiden oikeutusta/ paikkansa pitävyyttä.

Totta kuitenkin että monet kommenttisi ovat enemmän tai vähemmän provosoivia. Mutta eiköhän olisi silloinkin parasta "tapella" siinä ko ketjussa missä tulee ristiriitaa eri tavoista katsoa asioita. Eli saat täältäkin "pikkuiset" haukut, ja lähinnä tavastasi esittää asioita.
Näit ihan liikaa vaivaa. Tuon olis voinut sanoa paljon yksinkertaisemminkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kyllä nää kirjoitukset kuitenkin kosketti. ...jollain tavalla, kun tuli yäkkä. Että näinkö paljon mua vihataan.
En mä vihaa ja tuskin moni muukaan, mutta ymmärrä nyt, että jos sä koko ajan kirjoitat tuolla tyylillä, ikään kuin riitaa haastaen, niin kyllä sitä samaa tulee takas.Samoin jos pidät itseäs jotenkin parempana, niin se kostautuu.
Asiallinen linja, niin varmasti miellyttävää juttuseuraa piisaa =)
 
Mitä aikuinen ihminen hakee tämmösellä alotuksella? Mitä aikuiset ihmiset hyötyy haukkumalla toisiaan?
Ei elämän kevät. Tulkaa nyt alas jalustoiltanne. Ette ole yhtään sen parempia kuin kukaan toinenkaan. Tääl vain porukka pönkittää omaa itsetuntoaan toisen kustannuksella. Välistä jopa ihan myötähäpeää joutuu tuntemaan... Aikuiset ihmiset muka.
 

Yhteistyössä