Kiitos...lisää. Sääliähän toki kaipaankin. Ja just Minnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:En koskaan hauku ihmisiä, joita säälin.
En tiedä...kerro sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Miksi Marilii kaipaa haukkuja tai sääliä??
Teillä serkuksillahan on sitten kovin paljon yhteistä.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mulla on serkku nimeltä Minna ja sekin on ihan syvältä.
Ehkä niitä harmitti se, että eivät enää saaneet olla seinäruusujen kuningattariaAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Aikoinaan kun kävin tansseissa niin huomasin, että ne rumimmat naiset oli mulle aina ilkeitä.
Minä olen minä ja minua saa haukkua kommenttejeni johdosta. En ole samaa mieltä kuin muut. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Kukas sä oikein oot? Mistä sua nyt pitäis haukkua?
Ohi on ne...siitä ei voi syyttää enää.Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Taitaa olla se aika kuukaudesta ap:llä.
Kaiketi, ainakin mitä tuohon väsyneen äidin ketjuun heitteli.Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Taitaa olla se aika kuukaudesta ap:llä.
Se oli kyllä asiatonta...myönnän.Alkuperäinen kirjoittaja Suattaap olla:Kaiketi, ainakin mitä tuohon väsyneen äidin ketjuun heitteli.Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Taitaa olla se aika kuukaudesta ap:llä.
Tai sit on vaan muuten täys-P-
Ups...proffat ovat olleet yliopistolla huolimattomia tai sinä heitä älykkäämpi.Alkuperäinen kirjoittaja noh:kirjotusvirheistä päätellen ei kovin älykäs ihminen..