Maria nordin oli oikeessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos nyt palataan tuohon Nordinin viestiin ensimmäiseen viestiin, niin jokaisen täysijärkisen ihmisen pitäisi huomata, että kuinka sekaisin tuo nainen on. MUTTA EI! Siis miten ihmeessä ihmiset lähtevät puolustelemaan ja sellitelemään tai ylipäätään keskustelemaan koronapassista natsi-saksaan viittaavilla teksteillä... En vain ymmärrä. Ihan sama, ottaako rokotetta tai mitä mieltä on koko asiasta, mutta pitäkää nyt jonkinlainen taso tässä keskustelussa. Oih voih..
Ja mikä mariasta teki sekaisen?. Esim mä kun olin töissä ja oli liian rankka päivä. Manipuloin mieleni oksentamaan työkaveri vieressä ja aain saikun. Kyl mielellä on iso vaikutus terveyteen.
 
vierailija
Mun mielestä toi "vittu sä oot sekaisin" alkaa olla aika ok sanoa. Nuo tietyt ihmiset väkivalloin levittävät tappavaa virusta ja eivät piittaa yleisestä edusta. Kyllä alan ymmärtämään, että heille ollaan vihaisia.

Tällä palstalla on myös yksi tahallaan provosoiva (okei on montakin, mutta yksi ylitse muiden) naishenkilö. Tosin toteuttaa ilmeisesti isäänmaanasiaan uskomaansa ajattelua ihan tekojenkin tasolla. Ja luonnollisesti rokotevastainen. Kyllä tuommoisten kanssa hermo menee melkeinpä kaikilla. Tosin fiksummat tajuaa olla edes juttelemasta moisen hörhön kanssa.
👍Pointsit sinulle. Hyppään iloisesti loikaten yli ko. tyypin horinat. Kirjoittaa tosin myös harmaana ja joskus hairahdun lukemaan löpinän.
Katsoin kerran Veitola yökylässä Nordinin luona. Ohjelman jälkeen en ole ottanut naisen juttuja muuten kuin huumorin kannalta.
 

Yhteistyössä