Mäpäs kerron teille yhden jutun, yhdellä ehdolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis täh?

Vieras
Että kommentoitte tätä sepustusta jotenkin, jooko. Mä en taas näe metsää puilta, joten auttakaa.

Pitkä tarina..

Töissä on eräs mies, joka alkoi flirttaamaan mun kanssa joku aika sitten. Silmäpeliä, hymyjä, katseen hakemista, ylenmääräistä kohteliaisuutta yms. Työasioiden varjolla tuli ihan lähelle, kosketti, melko läpinäkyvilläkin syillä. Menin sitten mukaan flirttiin, ja sen jälkeen jonkun ajan päästä mies lakkasi katsomasta mua, ei tervehtinyt, ei mitään.

No, kohauttelin olkapäitäni ja annoin olla. Sitten tapahtui taas jotain töissä, ja mies kosketti ohimennen. Melko pian tavattiin sattumalta vapaa-ajalla baarissa, ja mies viihtyikin loppuillan mun seurassa. Kertoi olevansa ihastunut muhun ja että on ihan samaa mieltä edelleen kun seuraavan kerran tavataan töissä. Pyysi mua luokseen yöksi, en mennyt. Suudeltiin ja tanssittiin vain.

Sitten töissä meni pari päivää hyvin. Mies hymyili, tuli vaihtamaan pari sanaa, haki katsettani vaivihkaa, hakeutui seuraani yms. Kunnes naps vaan, kaikki taas muuttui. Yhtenä aamuna mies ei enää katsonut mua päin. Ei edes tervehtinyt kun tuli mua vastaan, ennenkuin siinä vaiheessa kun meinasin törmätä häneen. Vaikka seisottiin lähes naamatusten, ei vahingossakaan vilkaissut minuun. Olin ihan kuin ilmaa.

Siis mä en käsitä tätä enää. Miks se tekee noin? Kyllä mä mun käsittääkseni olen hymyillyt takaisin ja yrittänyt flirttaillakin, mutta ei. Mä en kylläkään osaa enkä tajua ihmissuhdepelejä, vielä vähemmän ymmärrän miesten sielunelämää. Joten jelpatkaa nyt, mistä tässä on kyse?
Harmittaa, kun lopulta annan itseni ihastua ja sitten se toinen jäätyy kokonaan.

jos sä haluat tietää mitä tapahtui ja missä mennään, sun pitää mennä kysymään sitä siltä mieheltä ;)

se on ainoa tapa millä saat selville asian, itseksesi tai täällä pähkäilemällä et sitä saa tietää.

jos se on jo alussa noin ailahtelevainen, niin voit olla varma, että jos juttunne kehittyy, niin samaa ailahtelevuutta on sitten myöhemminkin. mieti haluatko sellaista ihmissuhdetta, jossa mies käyttää aseenaan tuollaista mitätöimistä. pysy kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
jos se on jo alussa noin ailahtelevainen, niin voit olla varma, että jos juttunne kehittyy, niin samaa ailahtelevuutta on sitten myöhemminkin. mieti haluatko sellaista ihmissuhdetta, jossa mies käyttää aseenaan tuollaista mitätöimistä. pysy kaukana.

Saatat olla oikeassa, mutta toisaalta mulla on vahva tunne siitä ettei tuo mies ole tuollainen. Että tässä on jotain muuta takana kuin joku omituinen mitätöinti jolla yrittää alistaa tms? Siis ei, ei se mies ole sen tyyppinen ollenkaan. Huono itsetunto sillä ainakin on, sen aavistan. Mutta että se yrittäis alistaa jonkun.. ei, ei sovi sen luonteeseen tai olemukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja klö:
mieti tarkkaan kuinka paljon pidät työpaikastas. Jos meinaan menee puihin koko juttu sen miehen kanssa niin onnistuuko samassa duunissa jatkaminen...

No joo. Ei taida tästä syntyä mitään juttuja muutenkaan.. Mutta hyvä pointti sulla kyllä on.

Jos se kaveri huomasi, että kaikki keskittyminen töissä menee sinuun, ja välillä napsauttaa katkaisijasta, jotta saa työt tehtyä :)

Mä olen itsessäni huomannut vastaavaa on/off-toimintaa monessa asiassa..ulkopuolisen silmin vaikuttaa kyllä varmaan aika oudolta :D

Mene omasta aloitteesta juttelemaan..on ns. normaaleista ihmisistä epäsosiaalisempiakin versioita. Täyspäiväisiä, osa-aikaisia jne..

Huolet/murheetkin saattavat vaikuttaa asiaan, jolloin on sosiaalisia ja epäsosiaalisia päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Jos se kaveri huomasi, että kaikki keskittyminen töissä menee sinuun, ja välillä napsauttaa katkaisijasta, jotta saa työt tehtyä :)

Mä olen itsessäni huomannut vastaavaa on/off-toimintaa monessa asiassa..ulkopuolisen silmin vaikuttaa kyllä varmaan aika oudolta :D

Mene omasta aloitteesta juttelemaan..on ns. normaaleista ihmisistä epäsosiaalisempiakin versioita. Täyspäiväisiä, osa-aikaisia jne..

Huolet/murheetkin saattavat vaikuttaa asiaan, jolloin on sosiaalisia ja epäsosiaalisia päiviä.

Hmm.. aivan :) Ehkäpä.
Pitänee kehitellä tikusta asiaa. Kyseinen mies vaikuttaa kyllä hiukan aralta/ujolta, ei siis mikään suvereeni flirtissään. Joten en viitsi kovin aktiivisesti lähestyä, ettei säikähdä lopullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja jos se:
jänistää...

Miksei se sitten jänistänyt heti tuon illan jälkeen vaan vasta myöhemmin? Vai meinasko se, että mäkään en jaksa innostua siitä joten sen ois ollut helppo luistella sanomisistaan ja tekemisistään pois? Ja kun mä jatkoinkin flirttiä sen kanssa kaikesta huolimatta, se totesi että parempi lopettaa katsekontaktit sun muut samantien kun mä en muuten tajua että ei oikeesti kiinnosta?

Höh. Kertokaa nyt mulle todennäköisin ratkaisu tälle ennenkuin aivot nyrjähtää koko jutun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:

Jooei ei ole ihan aikuisen miehen käytöstä. Mä en jaksais tollasta pelleilevää ja ailahtelevaa pikkukakaraa. Itse arvostan miehiä joiden käytöstavat pysyvät kohteliaina ja kuosissaan. Jättäisin tuo hölmön yritykset pois lakuista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kumpikin leikitte ja naps epävarmuus iskee.eikö kaksi aikuista voisi jo pyytää treffeille ihan suoraan??

Ei näköjään voi.. jos se pyytää, mä suostun. Mutta mä en anna itsestäni niin epätoivoista kuvaa, että yhden illan perusteella alkaisin vonkaamaan jotain työkaveriani. (touche.. you see)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kumpikin leikitte ja naps epävarmuus iskee.eikö kaksi aikuista voisi jo pyytää treffeille ihan suoraan??

Ei näköjään voi.. jos se pyytää, mä suostun. Mutta mä en anna itsestäni niin epätoivoista kuvaa, että yhden illan perusteella alkaisin vonkaamaan jotain työkaveriani. (touche.. you see)

miten kahville meno esim työpäivän jälkeen on vonkaamista ? olisi varmaan jatkanu sitä silloin baari illan jälkeenki jos ainoastaan pimpan perässä ollu. sanoit että on ujo,joten sitä kutsua voi joutua odottaa kun pelkää tai miettii aiemmin tapahtuneita asioita välillänne.teeppä joskus aloite itse kun ihan selvästi olet kiinostunut.tuskin olisit täällä muuten kyselemässä mitä miehen lähettämät merkit ovat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

miten kahville meno esim työpäivän jälkeen on vonkaamista ? olisi varmaan jatkanu sitä silloin baari illan jälkeenki jos ainoastaan pimpan perässä ollu. sanoit että on ujo,joten sitä kutsua voi joutua odottaa kun pelkää tai miettii aiemmin tapahtuneita asioita välillänne.teeppä joskus aloite itse kun ihan selvästi olet kiinostunut.tuskin olisit täällä muuten kyselemässä mitä miehen lähettämät merkit ovat

Siis oonhan mä kiinnostunut, en mä sitä kiellä. Mä oon yrittänyt rohkaista sitä tekemään treffialoitetta, mutta ei. Huonosti kävi sen yrityksen kanssa.

Yhteistyössä