Mäoollläski!!"#¤%&/(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
:snotty:

Tai turvoksissa, mutta oon mä lihonutkin |O

Ei oo päällepantavaa :/
:headwall:

Mun ykköshousut, ne 'paremmat' siis ei me kiinni. Hmph.

JA mulla on kaapillinen liian pieniä housuja muutenkin. Mieliala kohentui ja perse leventyi B)

Mullaki on lauma pieniä housuja!
Eniten vituttaa ne pökät mitkä tuli ostettua tuossa reilu vuos sitten, käytössä ehtivät olla ehkä 10 kertaa ja metsästin niitä 4kk |O joo, menee päälle muutei kiinne, ja toivoakaan perseen kutistumisesta kun ne on kuulemma noi luut mikkä on levinny :'(
Nii joo ja mulle vois sitä painoa laittaa, erehdyön käymään vaa'alla ja päätin elää viikon kinkulla ja suklaalla. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mullaki on lauma pieniä housuja!
Eniten vituttaa ne pökät mitkä tuli ostettua tuossa reilu vuos sitten, käytössä ehtivät olla ehkä 10 kertaa ja metsästin niitä 4kk |O joo, menee päälle muutei kiinne, ja toivoakaan perseen kutistumisesta kun ne on kuulemma noi luut mikkä on levinny :'(
Nii joo ja mulle vois sitä painoa laittaa, erehdyön käymään vaa'alla ja päätin elää viikon kinkulla ja suklaalla. :kieh:

No odota nyt vielä hetki........ :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä ostin niin paljon vaatteita kun olin laiheliinikunnossa. Koska silloin mulla oli suuria vaatteita. Ja mä hävitin ne, tottakai.
Nyt on nuo minimaaliset vaatteet jäljellä.

Mistä näitä senttejä oikein tulee |O

En sitten hävitäkään TÄLLÄ HETKELLÄ isoja vaatteita...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mä ostin niin paljon vaatteita kun olin laiheliinikunnossa. Koska silloin mulla oli suuria vaatteita. Ja mä hävitin ne, tottakai.

Mistä näitä senttejä oikein tulee |O

En sitten hävitäkään TÄLLÄ HETKELLÄ isoja vaatteita...

:laugh:

Mä hävitin ne kun mä ajattelin että mä olen nyt sitten tälläinen loppuikäni, ja piste sille.
Mun aineenvaihduntani oli vissiin kuitenkin eri mieltä.

:laugh:

Mä hävitin ne kun mä ajattelin että mä olen nyt sitten tälläinen loppuikäni, ja piste sille.
Mun aineenvaihduntani oli vissiin kuitenkin eri mieltä. [/quote]

No näin minäkin olen ajatellut mutta eihän vara venettä kaada! =)

Mistä näitä senttejä oikein tulee
|O

Hyvä kysymys.. :ashamed:
Mie tosin en oo ikinä "laiheliinikunnossa" ollutkaan..

Mullakin on ollut pian 4v kaapissa vaatetta koossa 38-40 ja nyt mennään koossa 46/48 :ashamed: Juu pitäis tehdä jotain... Osan vaatteista jo nakkasin eteenpäin, kun tuskin enää niin teinimäisiä käyttäisinkään kuin silloin sinkkuäitinä :laugh:

Yhteistyössä