Mansikkakakkua sitruunaisella täytteellä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.t harmaana leipoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.t harmaana leipoo

Vieras
Oli pakko kokeilla, kun oon ihan rakastunut tohon valion sitruunarahkaan. Nyt täytteenä siis cremevanillaa, sitruunarahkaa ja mansikkaa. Ainakin pelkältään toi vanilla-rahkatäyte oli nannaa :) On muuten oiva yhdistelmä toi kirpeä sitruuna ja makea mansikka.

Minä laitan usein mansikkakakkun täytteeksi ohuen kerroksen lemoncurdia, siihen päälle kermarahkan ja mansikat.

Mutta se on klassikko yhdistelmä, sitruunalla tai sitrusliköörillä marinoidut mansikat.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Minä laitan usein mansikkakakkun täytteeksi ohuen kerroksen lemoncurdia, siihen päälle kermarahkan ja mansikat.

Mutta se on klassikko yhdistelmä, sitruunalla tai sitrusliköörillä marinoidut mansikat.

Saako tollaista lemoncurdia valmiina vai valmistatko ite? Mä tykkään kakuissa just tollasesta kirpakasta, raikkaasta täytteestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

Saako tollaista lemoncurdia valmiina vai valmistatko ite? Mä tykkään kakuissa just tollasesta kirpakasta, raikkaasta täytteestä :)

Saa

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Valkosuklaa-limerahka on myös mielettömän hyvää ja käy hyvi myös mansikoitten kanssa *slurps*

Joo mä oon tehnyt siitä marjapiirakan. Namia!

Miten teit? Kerro heti mulle ohje! :D

Ihan murotaikinapohjasta, sitten täytteeksi sitä rahkaa ja vadelmia :) Helppoa kuin mikä :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Valkosuklaa-limerahka on myös mielettömän hyvää ja käy hyvi myös mansikoitten kanssa *slurps*

Joo mä oon tehnyt siitä marjapiirakan. Namia!

Miten teit? Kerro heti mulle ohje! :D

Ihan murotaikinapohjasta, sitten täytteeksi sitä rahkaa ja vadelmia :) Helppoa kuin mikä :)

Taisin laittaa muuten kaks purkkia sitä rahkaa, ja sitte kananmunan, että hyytyy kunnolla :)

Yhteistyössä