Mankkaan Akseli-kirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Espoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Espoo

Vieras
Onko kellään kokemusta kyseisestä kirpputorista. Käykö paljon ostajia, mikä menee parhaiten kaupaksi, millainen hintataso, jne?

Varasin pariksi viikoksi pöydän ja mietin lähinnä millä hinnalla mitäkin tuotteita kannattaisi laittaa myyntiin...

Haku- toiminto on tuossa yläpuolella, Akselista on monet kerrat juteltu.

Mutta vastaan silti: Hintataso on kohtuullinen, jotkut muu lumppua ylihintaan jotkut taas esim. Meandia alihintaan. Riippuu pöydästä.
Aina kun itse olen asioinut Akselissa on paljon asiakkaita. Varsinkin nyt keäloman jälkeen tuntuu, että paikka on ihan täynnä. Viime kesänä mielestäni oli tyhjää ja hiljaista.
Lastenvaatteet tekivät eniten kauppansa omassa pöydässäni, mutta myös miesten vaatteet menivät. Naisten vaatteet menivät vähän huonommin, tarjontaa kun on paljon.
Kahdesta viikosta nettosin n. 400, jos vähennetään pöytämaksut (n. 80e).
Vitriini kannattaa vuokrata, jos on vähänkään kalliimpaa korua tms. Se taisi olla kympin luokkaa per viikko. Ja henkilökunta vuokraa kassalta varashälyttimiä, niitä suosittelen myöskin kalliimpiin vaatteisiin.
Paikkana siisti ja henkilökunta mukavaa.

Paljon asiakkaita, mulla parhaiten on mennyt kaupaksi kirjat ja sisustuslehdet, joku tuttu sanoi että siellä kiertää hyvin vaatteet ja lelut.

Kävin viime viikolla joku päivä, ja silloin oli vielä paljon tyhjiä hyllytiloja, kun kirppis oli kesätauon jälkeen vasta avttu. eikä asiakkaitakaan tainnut niin paljon olla.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä