Manduca-kantoreppu?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen tykännyt omastani. Viime syksynä vauvan ollessa n. 3 kk käytin sitä päivittäin kun kuljetin poikaa kouluun ja hain koulusta. Vauva nukkui siinä välillä päikkäritkin. Tai aloitti nukkumaan. Nostin sitten vaunuihin jatkamaan. Samaten matkoilla olen käyttänyt pääasiassa Manducaa, rattaat olen jättänyt kotiin sovinnolla.
 
jakki
kyllä siitä löytyy apua, itsellä kanssa vaativa vauva, joka ei vaunuissa viihtyny niin kotiaskareetkin sai tehtyä sitte kantorepussa, kannattaa ostaa ulkoilukäyttöön sopiva reppu ja kyllä, se toimii:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla reppu käytössä ja hyvä on ollut. Mielestäni toimii parhaiten n.4-5kk alkaen. Pienemmälle suosittelisin kantoliinaa.
Miksi? Tuossa kai on jokin lisäosa pienelle vauvalle? Vauva on vasta 1kk ja kantoliinojen sitomisen kanssa olen vähän kärsimätön, siksi ajattelin, olisiko tästä vaihtoehdoksi.
 
...
...:
Mulla reppu käytössä ja hyvä on ollut. Mielestäni toimii parhaiten n.4-5kk alkaen. Pienemmälle suosittelisin kantoliinaa.


Miksi? Tuossa kai on jokin lisäosa pienelle vauvalle? Vauva on vasta 1kk ja kantoliinojen sitomisen kanssa olen vähän kärsimätön, siksi ajattelin, olisiko tästä vaihtoehdoksi.

Onhan siinä joo integroituna se "vauva-tuki" mutta mielestäni pieni vauva "häviää" repun sisään niin että minusta tuntui että tukehtuu sinne. Mut toisilla se voi toimiakin, varmaan vaan ihan makukysymys. Mutta tosiaan itse koin sen vauvalle epämukavaksi ensimmäisinä kuukausina. Nyt vauvan ollessa 5kk reppu toimii hyvin kun vauva jaksaa kannattaa päätään jo hienosti eikä vauva-tukea enään tarvi käyttää.
 

Yhteistyössä