Miehistä parhaimmat ei koske pitkällä tikullakaan venäläisiin naisiin
Kyllä vain ja mieluusti myös. Pitävät sentään itsestään huolta ja ovat naisellisia naisia. Toisin kuin arjen harmaa suomalainen nainen. Ikävä kyllä täällä päin Suomea niitä ei paljon liiku.Miehistä parhaimmat ei koske pitkällä tikullakaan venäläisiin naisiin
Suuret kiitokset päivän nauruista.
Love is in the air...Asiasta voidaan olla montaa mieltä.
Naapurin mamma on venäläinen: Ylipainoa hiukan, juurikasvua ja hampaat hoitamattomat. Miehenä kaljamahainen työtön örisijä.
Yhdessä istuvat päivittäin lähikuppilassa.
Ketä nämä vahanuket esittää?
Toi jamppa kaataa naisen kuin naisen.Ketä nämä vahanuket esittää?
Onko suomesta vain madame tussaudsin vahakabinetista kuvattu?
Juu. Tulisi vikkelään niin kamala päänsärky että suorastaan tipahtaisin sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja usko tai älä;30753262:Toi jamppa kaataa naisen kuin naisen.
Empä usko.Alkuperäinen kirjoittaja usko tai älä;30753262:Toi jamppa kaataa naisen kuin naisen.
Kyllä tolla lompakolla ja nimellä aika moni jättää menemättä.Empä usko.
Et tiedä mistä puhut.Empä usko.
Aika luikun näkönen. Suurimpaan osaan naisista ei varmasti vetoa. Mutta onneksi on makuja minua.Alkuperäinen kirjoittaja usko tai älä;30753262:Toi jamppa kaataa naisen kuin naisen.
Lupa?? Hmmmm....No ei kyllä onnistu. Mun mies (siis mulle se parhain) ei lähde kenenkään muun matkaan.
(paitsi toviksi ja siihen sillä on lupa)
Aika luikun näkönen. Suurimpaan osaan naisista ei varmasti vetoa. Mutta onneksi on makuja minua.
Nokun ei. Ihan hienot lihakset mutta jostain syystä ei iske liekkiä mulle. Jotenkin liian sliipattu ja tulee mieleen että viihtyy peilin edessä pullistelemassa ja se on mulle turn off sitten. Nää on mun ennakkoluuloja, mutta ei niistä mihinkään pääse.