Niin, tuossahan enemmistöä on kohdeltu rasistisesti, miksi kolonialismia ei lasketa mukaan?
Ihan ensimmäiseksi sinä voisit määritellä itsellesi sanan rasismi ja miettiä sen syvintä olemusta.
Mun nähdäkseni rasismi on jotakin sellaista, joka tuomitsee ihmisen sen kulttuurin, värin, sukupuolen tai vaikkapa iän perusteella.
Mun nähdäkseni on rasistista suomalaisia kohtaan, ettei suomalaisilla ole samoja vapauksia, kuin joillakin maahanmuuttajaryhmillä.
Esim. Jos minä pakkonaittaisin tyttäreni ja siitä joku saisi vihiä, niin sitä asiaa ei jätettäisi siihen, että levitellään vähän käsiä ja todetaan, että kun on tämä kulttuuri.
Jos minä silpoisin tyttäreni uskontoni varjolla, se asia ei jäisi siihen. Se ei todellakaan jäisi siihen, että joku levittelee käsiä ja toteaa, että kun on tämä kulttuuri.
Jos minä raiskaisin lapsia puistossa huumamalla heidät ensin, niin KUKAAN ei levittelisi käsiä ja toteaisi, että kun tämä kulttuuri...
Mun mielestä se, että samassa maassa ihmisillä on eri lait, on aika helvetin raakaa rasismia ja eriarvoistamista, enkä mä näe siinä mitään positiivista.