Mamut pahoinpitelivät naisia(kin) Helsingissä, ilman syytä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MultiKyltyyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MultiKyltyyri

Vieras
Aivan järkyttävää, käydä nyt yksin olevan, maassa istuvan ja puolustuskyvyttömän naisen päälle. Mitä he*vettiä??

Kolme mukiloitiin suomalaisuuden takia | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Toivottavasti he tai vastaavat kakkapäät joutuvat linnaan jos ovat muutakin tehneet..Miettikääpä, aika moni varmaan ei oo kytille ilmoittanut eilen tapahtuneista/sattuneista päälle karkauksista? Varmasti on enemmän. Saisivat joutaa tekojaan katumaan ja linnaan kärsimään rangaistusta.

Ai niin, eihän täällä koto-Suomessa mamu joudu telkien taakse, ei edes lapseen kohdistuvista raiskauksista, "koska heillä on etnistä taustaa".. Voi v'ttu.
Onneksi eivät raiskanneet sentäään, vaan mistä sitä tietää mitä ovat tehneet muuta.??
Olisi kiva nähdä miten niillä suu pantaisiin jos jonkun alladiinin sisko tai vaimo raiskattaisiin, varmaan joutuisi tekijä linnann (ainakin jos olisi suomalainen)..

Ja turha tulla jonku puolustelemaan näitä sikoja!! Uskoisin heidän olevan jostain lähi-idän alueelta, tai sieltä päin.. En hyväksyisi vaikka minkä värisestä naamasta olisi tekijöillä kyse, taitanee vaan olla niin että nämä sontiaiset tekee tuota varsinkin naisia kohtaan herkemmin. Itse olen työnikin puolesta saanut (lue: joutunut) olemaan mm. lähi-idän kavereiden kanssa tekemisissä ja niin ällöjä en oo länsimaisissa tavannut. Olen myös joutunut itse väkivallan uhriksi kolmeen otteeseen näiden kulttuurinrikastuttajien kanssa ja kerran yritetty raiuskata. Että ihan tarpeeksi on kokemusta, en halua olla enempää tekemisissä.

JA KAIKISTA SÄÄLITTÄVINTÄ TÄSTÄ TEKEE SEN, ETTÄ NÄMÄ TIETTÄVÄT KOLME UHRIA ON KAIKKI TEKIJÖITÄÄN HEIKOMMASSA ASEMMASSA.

1. HE OVAT YKSIN PAHOINPITELIJÖITÄÄN VASTAAN.
2. KAKSI (2) HEISTÄ ON NAISIA, YKSI ON IÄKKÄÄMPI MIES (75 -VUOTIAS).

Säälittävää, vitsi että pisti vihaksi. Saavat kaiken ilmaiseksi ja 75 -vuotias mies voisi ollakkin melkein jo sotaveteraani. Ei mitään häpyä suomea kohtaan, en kyllä itsekkään ole mikään patriootti, mutta jos Suomeen tulis sota ja meidät eristettäisiin "heidän maahansa" en kehtais elää kuin sikapellossa ja saaden vielä KAIKEN ilmaiseksi, mitään ei tarvisi työkseen tehdä ja asunnonkin saisi. Vielä HELPOMMIN, VARMEMMIN JA NOPEAMMIN kuin maan alkuperäisasukas.
Viittaan tällää siihen, ettei meillä täällä suomessa ole kovin montaa mamua asunnottomana, suomalaisia on..no, aikas monta.

Yhteistyössä