V
vierailija
Vieras
Selvä ero rikosepäilyissä - näin ulkomaalaisten osuutta selitetään
Rikosepäilyissä korostuvat kolmen maan kansalaiset.
www.verkkouutiset.fi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
www.verkkouutiset.fi
"Länsi-Aasiasta (esim. Irak, Afganistan) lähtöisin olevilla ulkomaalaistaustaisilla vastaava luku oli 1594, eli rikostaso on noin kolminkertainen."![]()
Rikosepäilyissä korostuvat kolmen maan kansalaiset.www.verkkouutiset.fi
"Pohjoisafrikkalaista syntyperää olevilla yliedustus oli noin 2,8-kertainen. Mukana ovat ensimmäisen ja toisen polven maahanmuuttajat."![]()
Rikosepäilyissä korostuvat kolmen maan kansalaiset.www.verkkouutiset.fi
Montako rasistista viestiä olet jo kirjoittanut tälle palstalle?Suomessa suositaan maahanmuuttoa noista ongelmamaista. Ei ole aitoa monikulttuurisuutta, jos joku japanilainen tutkija tulee Helsingin yliopistoon, mutta vuohipaimen vuoristosta on ihan parasta. Sellaista voi jo hehkuttaa somessa.
Japanilaisen kehuminen on sun mielestä rasismia...Montako rasistista viestiä olet jo kirjoittanut tälle palstalle?
Tyylisi on aina tuttua tuhnutyyliä vuohipaimenineen.
Pidämme tällä palstalle sinulle iloiset läksiäiset, kun vihdoin ja viimeinen siirrät nakkikioskisi Viroon kuten aikoinaan lupasit.
Vaihdat aina puheenaihetta., kun jäät alakynteen.Japanilaisen kehuminen on sun mielestä rasismia...
Sinun kanssasi on mahdotonta jäädä alakynteen. Kas kun et koskaan keskustele aiheesta tai ylipäätään argumentoi. En ole koskaan lukenut sinulta perusteltua mielipidettä yhtään mihinkään aiheeseen. Tai ylipäätään kommenttia mihinkään aiheeseen. Kaikki on henkilöön menevää.Vaihdat aina puheenaihetta., kun jäät alakynteen.
Mielikuvani sinusta on seuraava. Melko vähän kouluja käynyt eläkeläinen, jonka elämässä ei ole sisältöä. Suomen Uutiset aamuisin hätäisellä lukemisella, ja sitten mammapalsta laulamaan.
Sinun kanssasi on mahdotonta jäädä alakynteen. Kas kun et koskaan keskustele aiheesta tai ylipäätään argumentoi. En ole koskaan lukenut sinulta perusteltua mielipidettä yhtään mihinkään aiheeseen. Tai ylipäätään kommenttia mihinkään aiheeseen. Kaikki on henkilöön menevää.
Niin, jutussahan todettiin, että Itä-Aasiasta lähtöisin oleviin ulkomaalaistaustaisiin kohdistuu noin 70 prosenttia vähemmän rikosepäilyjä kuin suomalaistaustaisiin. Kiinnostava mamu on ongelmissa pyörivä rikollinen, joka kaipaa suomalaisen sosiaalitantan äidillistä hoivaa ja ymmärrystä.Suomessa suositaan maahanmuuttoa noista ongelmamaista. Ei ole aitoa monikulttuurisuutta, jos joku japanilainen tutkija tulee Helsingin yliopistoon, mutta vuohipaimen vuoristosta on ihan parasta. Sellaista voi jo hehkuttaa somessa.
Ei oo jännämiehen voittanutta...Niin, jutussahan todettiin, että Itä-Aasiasta lähtöisin oleviin ulkomaalaistaustaisiin kohdistuu noin 70 prosenttia vähemmän rikosepäilyjä kuin suomalaistaustaisiin. Kiinnostava mamu on ongelmissa pyörivä rikollinen, joka kaipaa suomalaisen sosiaalitantan äidillistä hoivaa ja ymmärrystä.
Silloin kun irakilaisia sotilaskarkureita lappasi Sipilän taloa asuttamaan, tapasin minäkin useita hoitoalan ammattilaisia, jotka vaativat tulijoiden tien helpottamista ja palautusten estämistä. Nyt 10 vuotta myöhemmin nuo samat ihmiset äänekkäästi vastustavat aasialaisnaisten saapumista Suomeen....
Huh, mikä vika on suomalaisissa miehissä, että nainen valitsee ennemminkin rikollisen ulkomaalaisen!Ei oo jännämiehen voittanutta...
Menit taas henkilöön kuten yleensä. Olet säälittävä tyyppi kuin rakkikoira sääressäni.Sinun kanssasi on mahdotonta jäädä alakynteen. Kas kun et koskaan keskustele aiheesta tai ylipäätään argumentoi. En ole koskaan lukenut sinulta perusteltua mielipidettä yhtään mihinkään aiheeseen. Tai ylipäätään kommenttia mihinkään aiheeseen. Kaikki on henkilöön menevää.
Niin menin henkilöön sen jälkeen kun sinä menit henkilöön. Ero meissä kahdessa on, että minä olen kirjoittanut muunkinlaisia viestejä moneen ketjuun. Sinä sen sijaan kirjoitat pelkkiä henkilöön meneviä viestejä ja vieläpä niin, että yhdistelet päässäsi eri henkilöitä yhdeksi ja hyökkäät sitten sitä mielikuvitushenkilöä vastaan.Menit taas henkilöön kuten yleensä. Olet säälittävä tyyppi kuin rakkikoira sääressäni.
Jatka vain itsesi nolaamista, jos se on sinulle tärkeää, ja saat siitä päivän kiksisi.
Purit jo mieltäsi toisessa ketjussa, jossa käsitellään mielenterveysasioita.
Mielenkiintoinen kommentti, vika ei siis ole valitsijassa vaan valittavissa.Huh, mikä vika on suomalaisissa miehissä, että nainen valitsee ennemminkin rikollisen ulkomaalaisen!
Miehet! Katse peiliin!
Juuri näin.Niin menin henkilöön sen jälkeen kun sinä menit henkilöön. Ero meissä kahdessa on, että minä olen kirjoittanut muunkinlaisia viestejä moneen ketjuun. Sinä sen sijaan kirjoitat pelkkiä henkilöön meneviä viestejä ja vieläpä niin, että yhdistelet päässäsi eri henkilöitä yhdeksi ja hyökkäät sitten sitä mielikuvitushenkilöä vastaan.
En ole lukenut viestejäsi. Olet vainoharhainen tyyppi ja sotket kirjoittajia keskenään.Niin menin henkilöön sen jälkeen kun sinä menit henkilöön. Ero meissä kahdessa on, että minä olen kirjoittanut muunkinlaisia viestejä moneen ketjuun. Sinä sen sijaan kirjoitat pelkkiä henkilöön meneviä viestejä ja vieläpä niin, että yhdistelet päässäsi eri henkilöitä yhdeksi ja hyökkäät sitten sitä mielikuvitushenkilöä vastaan.
Humalainen ölinäsi aiheuttaa myötähäpeää meissä kaikissa täyspäisissä.En ole lukenut viestejäsi. Olet vainoharhainen tyyppi ja sotket kirjoittajia keskenään.
Olenhan jo montta kertaa kirjoittanut, että luen vain ketjujen viimeisen viestin ja sivuutan kaikki kirjautuneet. Sinulla on vain liian suuret luulot itsestäsi.
Porukka on tällä palstalla yksinkertaisia lapasia, ja heidän kustannuksella on hauska vitsailla.
Arvasin, että persu-pete on kaikkien solvausteni isä tai äiti. Eihän sinun sukupuolesta kukaan ota selvää. Sen voin varmana tietona vakuuttaa, että olet alkoholisti. Sanastosi vilisee juopporemmisanastoa. Olet viettänyt elämästäsi suurimman osan humalaisten ölinän keskellä.Humalainen ölinäsi aiheuttaa myötähäpeää meissä kaikissa täyspäisissä.
Humalainen ölinäsi aiheuttaa myötähäpeää meissä kaikissa täyspäisissä.
Korjasin virheetArvasin, että persu-pete on kaikkien solvausteni isä tai äiti. Eihän sinun sukupuolesta kukaan ota selvää. Sen voin varmana tietona vakuuttaa, että olen alkoholisti. Sanastoni vilisee juopporemmisanastoa. Olen viettänyt elämästäni suurimman osan humalaisten ölinän keskellä.
Viestin vääristely on nettietiketin rikkomista. Lähetän viestistäsi valvojalle raportin kuten olen jo tehnyt monta kertaa. Toivottavasti älyät lopettaa ajoissa. Palsta on näköjään sinulle tärkeä.Korjasin virheet
Ilmoitettu asiattomaksiViestin vääristely on nettietiketin rikkomista. Lähetän viestistäsi valvojalle raportin kuten olen jo tehnyt monta kertaa. Toivottavasti älyät lopettaa ajoissa. Palsta on näköjään sinulle tärkeä.