Mamut joukkoraiskasivat nuoren naisen leikkipuistossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29004175]Missä kohtaa Olarin asukaspuistoa on voinut raiskata parhaaseen leikkiaikaan?[/QUOTE]

Onhan mamu onnistunut raiskaamaan keskellä päivää Aleksis Kiven patsaan juurella Helsingin rautatientorilla...

Jos maahanmuuttajat ovat vain käsittäneet hiukan väärin millaisia leikkejä leikkipuistossa on tarkoitus leikkiä, eli kotouttaminen ei ole täysin onnistunut?

[QUOTE="vieras";29004420]Onhan mamu onnistunut raiskaamaan keskellä päivää Aleksis Kiven patsaan juurella Helsingin rautatientorilla...[/QUOTE]

Taisit olla paikalla..

[QUOTE="vieras";29004543]Vieläkö väität vastaan? :D[/QUOTE]

Kukkahattujen päähän ei yksinkertaisesti mahdu sellainen ajatus et mamu voisi raiskata naisen. Se on täysin mahdotonta. Kukkiksilla on aivoissa valuvika.

[QUOTE="vieras";29004765]Kukkahattujen päähän ei yksinkertaisesti mahdu sellainen ajatus et mamu voisi raiskata naisen. Se on täysin mahdotonta. Kukkiksilla on aivoissa valuvika.[/QUOTE]

Taidat sinäkin kyetä samaan.

Tästä syystä työmatkoilla ollessakin pidän sumute/hälytys-härpäkettä mukana.
Onneksi maalle ne eivät pesiydy.
Mutta ei taida olla enää Suomessa kaupunkia jossa nämä eivät rikastuta kulttuuria.

Poikkeuksiakin varmasti on, mutta olen ollut ns. kotiuttamassa turkkilaisperhettä ja sitä ei ollut kiva seurata. Kaunis, iloinen ja itsenäinen nainen oli erehtynyt lähtemään komean ja hauskan poikaystävän mukaan vähän pizzaa paistamaan ja loppujen lopuksi nykytilanne on että kulkee säkeissä, meikittä, surullisena, väsyneenä, monen lapsen äitinä joka ei saa poistua kotoa muuta kuin lähikauppaan ja Kelaan.
Sen sijaan mies kuluttaa persettään kuulemma paikallisessa pubissa liehittelemässä 18-vuotiaita blondeja, itse pukeutuneena Take That-tyyliseen valkoiseen asukokonaisuuteen. Itse oli kehunut myös käyvänsä pizzakamujensa kanssa myös huorissa isommassa kaupungissa.

Yhteistyössä