Positiivista syrjintää, valtiovalta oikein kehottaa tuohon.Melko törkeää suomalaislasten syrjintää.
Niin näkee muutkin asian negatiivisena mutta kun se on kiellettyä niin sanoa. Muuten on rasisti ja kansankiihottaja. Näin pitkälle on hurrit ja demarit vieny asiat.Mä näen tuossa vain todella paljon negatiivista, kuten monissa muissakin asioissa jotia maahanmuuttajien vuoksi tehdään. Tämän konsertin lisäksi esim. joulujuhlien poisto kouluista.
Niinpä, mikä helvetin haloo siitä olisikaan syntynyt jos Robinin konserttin pääsisi vain syntyperäiset suomalaiset ja sen lystin maksaisivat mamut...Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27483322:Niihin saa mamutkin mennä.
Mun pojan ryhmässä on puolet maahanmuuttajia, eli puolet tuosta eskaryhmästä pääsee ilmasiks katsomaan Robinia, puolet ei.
Mikä haloo ois noussu, jos tää suomalaistaustainen puolikas olis saanu liput, ja mamut ei?
Mä en ole maahanmuuttaja vastainen, mutta todellakin kohtelun täytyy olla saman arvoista. Ei mitään erikoisoikeuksia kellekkään.
Kulttuuripalvelut maksaa liput, joten mielestäni on ihan ymmärretävää että konsertti on tarkoitettu mamulapsilleAlkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27483322:Niihin saa mamutkin mennä.
Mun pojan ryhmässä on puolet maahanmuuttajia, eli puolet tuosta eskaryhmästä pääsee ilmasiks katsomaan Robinia, puolet ei.
Mikä haloo ois noussu, jos tää suomalaistaustainen puolikas olis saanu liput, ja mamut ei?
Mä en ole maahanmuuttaja vastainen, mutta todellakin kohtelun täytyy olla saman arvoista. Ei mitään erikoisoikeuksia kellekkään.